söndag;



Jobb i helgen. inte så bra för rygg,skulderblad & händer dock.. & inte för axels öppnare heller ...
tyckte lite synd om honom faktiskt. kollat repriser & massa sånt tråk idag & mått allmänt skit..

Tja alla glada människor :)





Orrka att allt ska bråka med mig.. -.-

aja kör väl en dagens dådå

dagens;

låt -Lay All Your Love On Me & Fields of gold-Robin Bengtsson
klädsel - vittjocktröja & mjukis
dusch - igårkväll
frisyr - knut
händelse - Marina kom hem & ja inget mer .
planer - plugg?
vill ha - sommar! & en del till
tråkigaste - redovisning imorgon :(
roligaste - sista lektionen me grabsen :)
köp - -
godis - -
humör - snorig & panikslagen :)
lycka - Marina  är hemma! :)<3333





ONSDAG;




okej idag var de skola & såklart fick man 30 uppgifter rakt u huet typ.. nä inte riktigt men aa en hel jävla del...
& ja jag har paaaaaaaaaaaaaaaaaaanik inför spanskan & Robin trodde jag skolka från igår bara för att de va första redovisningsdagen då -.-  ooofta att jag skulle skolka ;)
aja massa engelska uppgifter som ingen har koll på. Letade bara efter pjäsboken i en timme typ. eller aa Ralle gjorde de.
aja sen tramsa killarna som vanligt:) lite kul faktikst. så nu sitter jag här efter en lååååååååång dag.. Puss & kram

hej



100 frågor om mig

1. namn? Julia
2. Exakt ålder? oorka räkna så men aa ca 15 ,½ ;)
3. Vart bor du? Skååne:)
4. Bor tillsammans med? min käre mor & far
5. Husdjur? två katter
6. Färg på ditt hus? vitt & tegelsten
7. När är du född? 28 juli 1993
8. Klass? 9B
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? nej
11. När gick du upp i morse? 06.45
12. När ska du sova ikväll? vet ej
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon? ja
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? macka & skolmaten
17. Dagens klädsel? mjukisar, T-tröja &  tjocktröja
18. Dagens smink? vanliga
19. Dagens sötnos? jadu
20. Dagens roligaste? sista lektionen i skolan ;)

SOCIALT
21. Har du många vänner? ao
22. Hur många har du kysst? --
23. Vem kramade du senast? maria
25. Hur många har varit otrogna med dig? inga
26. Vad är din sexuella läggning?  ?de som dom flesta är antar jag
27. Har du pojk-/flickvän? nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? bara från min käre tränare som efterlyste mig

FAVORIT
30. Leksak? leksak? använder isf mina nycklar som leksak
30. Övernaturliga väsen?  svår fråga
30. Person som stämmer ostämda gitarrer?  ?
31. Film? den gröna milen & titanic är bra. sett många bra
32. Låt? Fields of gold -Robin Bengtsson är otroligt fin!
33. Mat? äter de mesta :)
34. Dryck? cola
35. Färg? rosa & blå
37. Stad? Göteborg & Stockholm
38. Land? Sverige & Österrike
39. Ämne i skolan? Bild & musik o sådära

40. år? 2008<3

SENASTE
41. Personen du tänkte på? ´Marina
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? förra året skulle jag tro
44. Gången du grät? förra veckan
45. Pizzan du åt? capriccosa
46. Gången du var i Göteborg?  juli ngn gång:)
47. Gången du var i Stockholm? 2006
48. Gången du var hög? aldrig vatt så:)
49. Personen som såg dig gråta? ingen aning

ANTINGEN ELLER
50. Svart eller vitt? båda
51. Hund eller katt? båda  men mest katt :)
52. Ut och festa eller hemma och mysa? båda
53. Tv-spel eller datorspel? båda
54. Singel eller upptagen? båda har väl sina positiva saker

55. Hångla eller puss? beror väl på.
56. Lunarstorm, helgon eller Playahead? helst inget alls
57. Ragga eller bli uppraggad? jadu..
58. Big Brother eller Paradise Hotel? inget av de
59. Svart hår eller blont? båda
60. Blåa ögon eller bruna? båda (A)
61. Choklad eller lakrits? choklad
62. Göteborg eller Stockholm? båda
63. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
64. Coca cola eller fanta? cola
65. Pizza eller kebab? båda
66. Randigt eller prickigt? randigt
67. Älska eller älskas? båda!
68. Leva eller dö? leva

ANTAL
69. Personer du älskar? några stycken.
70. Personer du hatar? ett par stycken
71. Pojk-/flickvänner du haft? -
72. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
73. Glassar du ätit på en dag? oj på sommaren blir de mkt glass:)
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? mååånga har jag varit på :)
75. Gånger du haft minnesluckor? jadu...
76. Gånger du varit hög? aldrig
77. Personer du saknar just nu? för många :(
78. Gånger ditt hjärta brustit? vet ej
 

VEM
79. Vill du kyssa nu?ooofta att jag säger de här ;)
80. Ska du träffa imorgon? kompisarna
81. Sjöng du senast för? jadu.. brukar nt sjunga för folk men aa på luciaträningen
82. Hade du senast en msn konversation med? Mathilda :)
83. Spelade du tv-spel med senast? LB
84. Vill du ta med på en romantisk resa nu? dedu;)
85. Vill du kasta en sten i huvudet på? det är ju alltid bäst o hålla tyst om sånt ;)
86. Förtjänar att dö? - ingen
87. Är söt? deeeduuu  ;)
88. Vill du sova jämte inatt? får väl sova själv antar jag

VAD
89. Gör dig glad? mkt
90. Gör dig ledsen? falska människor osv
91. Vad vill du helst göra nu? krama ngn
92. Önskar du att du slapp göra? redovisa spanskan
93. Vill du ha nu? fredag eftermiddag kl halv 3
94. Önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte de nuxD
95. Längtar du till? jullovet :)
96. Tycker du om dina betyg?  kan inte klaga
97. Ångrar du i ditt liv? misstag gör vi alla
98. Är det bästa som hänt dig? massor :)  mina vänner bl.a
99. Varför gjorde du denna listan? hade trist
100. Hur mycket är klockan?15:42

<3



I only wanna be with you <3

Idag var jag då åter på selma i morse. Gick till hotell Öresund. jävla väg dock.. & ja dom kände igen mig,både som lärare & elev. Träffade huen som man träffa igår oxå. ;) Så ja jag ska söka in där. Sen när vi kom tillbaka lekte vi ngn töntig lek på engelska.. Den enda som tycte de var roligt var nog Robin.. Han kunde ju allt liksomxD jaja . vila ikväll & så :)Puss på er/J

RSS 2.0