projekt

'
ao idag börja då vårt projektarbete:)inte för att jag begriper va det är vi ska göra egenligen menmen, de kommer.Stack ut till korpen sen till nån friidrottsbana vid idrottsplatsen.
vi hoppa längdhopp,kasta kula & sprang, helt okej. Alla lyckades bli klara innan 11 så de var bara att äta & sen sticka hem´B)


för första gången nånsin så känner man att man mår bra & vill till skolan :), ja gillar verkligen min klass & jao dom är bra!


fråga mig INTE hur dom kom upp där för det kan jag verkligen inte svara på X)



puss/J

 

 


avslut på rix i luund

kom till lund vid 1 tiden,  vi käka, lekte & sprang runt i upplevelsebyn.
Börja märka att rykten också går väldigt fort bland gänget x)
haha
halsen mår som sagt inte så bra idag :) haha men vi gillar rix & vi gillar ola.
massa bra artister, marie blev helt förvånad att starpilots skulle va där ,
jo de visste inte jag heller men ändån x)

sjukt bra drag & ja man mår väldigt bra då:P




projekt

'
Japps idag så börja man 20 över 8 & sluta 11 x) hahaha
börja med vårt projekt VM i friidrott som ska redovisas nästa fredag
har alltså bara en vecka på oss. men sköter man sig så klarar man
av det. Idag var även 2;orna på skolan. :) kul o se fina ansikten!
vissa dyker upp bland datorskärmar,andra ute på ''gården''.
vi kolla även ''huligan''filmer eftersom de hade med samhället i
sportsammanhang osv att göra. Vissa ville även kolla som var
utanför & stod tydligen & kolla genom fönstret som finns i dörren ;)

Imorgon äre rix avslut i luuund som jag ser fram emot väldigt mycket:)
kommer dock va dödligt trött både före  & efter men så äre.
sticker dit vid 12 typ då upplevelsebyn öppnar.

goodnight!




-

one week.

då har man gått där i en vecka nudå, kändes som om man började där i typ måndes eller nått.
hade sånna ''lärakännavarandra''lekar i morse, en kalla dom för ''flörtleken'' eftersom man skulle ''flörta'' till sig en av oss till den tomma stolen som den personen hade. Dom andra skulle försöka hålla kvar sina på deras egen stol. den va rätt kul faktiskt ! '' VART tänkte du ta vägen då???! '' hahahahhahah vart tror du ? B)


sen på den andra fick man kort, så när monika drog ett spader skulle man då flytta till nästa stol, man kunde även blockera dom som redan satt på stolen- & den leken vann jag :)(y) haha
fick även matkorten idag så nu vet jag hur portträtt bilden blev. helt okej faktistk.
fredag imorn, slutar 12 ,(Y)

DAGENS OUTFIT

Tröja: esprit
jeans-JC
skor- fått av kusin :)

ons

först en bild på dagens outfit :)



linne: veromoda
tunika:veromoda
leggins:gina tricot
skor:eurosko
armband:privat



fotografering,gick väl bra trorjag! gillade fotografen för en gångs skull (Y)
annrs har vi bara hållt på me vårt intranät där vi kommer ha all information av lärare ,arbete osv. Rätt skoj för man kan kontakta alla elever på gymnasiet inom landskrona & svalöv :) haha
sluta vid halv 1 för vi va klara då (y), imorn 3, bull :( 12 på fredag dock :D
puss


,

Att få vara i din närhet, det är bara drömmar.
Att få hålla din hand, det är bara drömmar.
Att få känna dina läppar mot mina, det är bara drömmar.
Och drömmar blir aldrig verklighet.

2 days ala Öresund ;)

kom hem för nån timme sen typ. Vatt på hotellet både igår & idag.
igår ,a ja vad gjorde vi då ... Gick runt i köket & servisen, fick veta hur vi ska lyfta & bära saker o ting tex. fat & en påse me 20 kilo potatis utan o skada oss.
idag höll vi mest på me två projekt. Rätt kul faktiskt !
sluta vid 3 :) hade tur som hann  med min buss .
(Y)
skolan imorgon då;)

kort & gott. imorgon kommer nog en dagens outfit bild också .
J'



s,


liksom att du ska vara så lååångt bort :(
& att du är hemma när jag är i alingås... de är skit fullkomligt skit.. :/
jag saknar våra kvällar, du ringde mitt i natten typ ( 10 , kalla de natt om ni vill x) )
& fråga om vi kunde sova o ha myskväll me film.
mitt i natten, halv 3 typ när vi snacka om remolademackor, mat & allt va de va. Du bad & böna att jag skulle gå upp & göra en till dig x)
när vi låg vakna hela natten i din lägenhet första natten & lyssna på fyllemänniskor & sopbilar
jag saknar dig kusin mer än du anar <3
jag lovar att kasta mig runt halsen på dig när du kommer hem


'

okej har märkt att världen är väldigt liten X) hahahahaha behöver inte gå in på de heller. 8)
skola imorn, hoppas de blir lika kul som i fredes, va sjukt trött efter drygt 4 h x) haha

helgen har varit lugn, blev centersyd, sola & va me lisa :)

dock hände en sak i morse som gjorde mig lite lessen... :(
R.I.P världens sötaste hund Tim.<3
sov gott! 




 

dag 2

börja 8 i morse på hotellet. Fick ännu mer information idag. Fick även skåpen på hotellet.

grymt bra dag med mycket skratt från alla håll. Det kom även 2 nya personer idag,marcus & isabell tror jag dom hette.  trevligt trevligt. Killarna ''bråka'' om vilken klass han skulle gå i & han hamna såklart i min ;) haha
Dagens bästa kommentar; jag blev mätt när dom kom in!  x)
hahahha  no comments
´


 bild från igår

HR09A

dagen börja inte särskilt bra x) moppen vill inte starta så mamma fick köra mig -.- hon skulle ju ändån till stan men ändån..

mötte Felicia & louise så vi stod & snacka utanför innan vi skulle gå in. Vi va nog rätt nervösa alla 3.
upprop & sen nån samarbets övning , skulle göra ett skydd runt ett ägg & så skulle vi släppa de från 5 m höjd typ utan att de skulle gå sönder. vi lyckades me de.
mat sen, redigt liten matsal :O träffa även jeppe som går barn & fritid. :)
då känner man en till (y)
hotellet sen, jävla väg att gå.
Prova kläder & lite sånt.
Sen gick jag ti skolan me en tjej från klassen för jag skulle hämta cykeln.
handla me mams. orka nt träna idag. rätt synd att de va sista uteträningen :/ menmen...
slutar 12 imorn! gött som fan!
det kommer dock aldrig bli som förr...



´J







NRJ

hejsan ! :)
detta blir nog den sista bloggningen innan skolan börjar för ikväll äre malmöfestivalen som gäller. (y)
ska ta tåget om typ en timme & möta upp världens bästa janni :P
 kommer väl hem sent ikväll & skolan börjar imorn så lär inte sova så mycket inatt. skönt att man slutar 12 på fredag (y)


2 dagar kvar.

jo de har jag fått höra OFTA!! x) ahhahaha en viss människa kan inte sluta påminna mig om de...

iaf, dagen spenderades vid tv;n, sen blev de stallet vid 6. Vi red ut idag! så underbart äre att få ta en snabb & halv-vild galopp på en stor åker me typ 10 st & en av världens bästa hästar, pelia <3 :D
hem till lisa & käka lite & kolla wildchild! mee liiike <3

sitter nu vid den gamla datan eftersom min egen ville bråka för mycket.. -.-

imorgon-stan & malmöfestivalen me evelina:D
puss



aa

ullared

hejsan gott folk :) sitter här i kompis husvagn, man får ju sno datan lite då också!<(y)va inne i  gekås idag,hitta de jag behövde (y) kommer la hem imorgon :) puss !

fredag 14 aug.

Grattis marina som fyller 15 idag:)<3
idag åker man då itll ullared eftersom vi inte hann me de förra gången pg.a rutan som försvann B)
ska se om jag kan hitta lite underkläder ,smink,nån ny väska & även ett par skor jag kan ha i serveringen.
nästa vecka äre som sagt malmöfestivalen för min del & även kanske en dag me pau :)
sen på torsdag blire skolan. hoppas de går fint & att man hamnat i en bra klass.
nås på mobilen! :D kommer hem på söndag!
puss
,J






falun ?



''danny varför säger du falund ? ''


<3

Han är bäst! det var fotbollskillen som blev en stjärna!






ons

eftersom jag inte har något bättre för mig krm här lite bilder från Fredericia :)















de får räcka där:)


Fredericia 09

mycket roligt läger med myycket skratt. känns i halsen & på stämbanden nu x)
träning varje morron. sommarland ,bowling & bada i poolen på campingen.
de va kul när john körde fel när vi skulle hem från träningen & även när han fick en p-bot på 760 svenska x)
mycket mysigt även nere vid stranden på kvällen & på tisdagen så var där en kille som glodde asmkt på oss & de visa sig senare vara killen som arbetade i campingens butik x) han hade tom frågat joakim om  han var med oss osv x) pinsamt värre !
& världens sötaste kattunge!!
:) pics kommer ! :D


danmark

drar till danmark imorn & stannar där till söndag :)
sen när jag kommer hem äre malmöfestivalen (Y) 
sen börjar skolan :) :( . sjukt läskigt dedär.
ny klass,nya kamrater,ny skola,
;)


kort & gott

jag & lisa  somna igår , halv 2 typ för att lisa kunde nt sluta skratta...
som sagt, hårda nätter ;)
haha
idag-> sola, bio med lisa & sofia H.
Harry potter & halvblodsprinsen, den va mycket bra!
imorn-> packa, kalas . vila?

& dom här söta igelkottungarna har lisa hemma i sin rabatt, 8 stycken små´+ mamma:) dööösöta!


RSS 2.0