-




Idag har jag bara kollat på idol & stjärnor på is. repris;)
Vem hejar ni på i idol?:) jag hejar på ROBIN B!!:D sen lite på Alice & kevin
 :) Höstlov nu oxå:D skönt skönt

-




Happ idag kom då skolkorten..
& jag ser ut som en kråka dock... -.-  Fast de va mkt värre på portträttet...  :/


aja kolla på Pojkarna från Brasilien idag i skolan. Jag fatta som vanligt inte vad filmen handla om mer än att 3 pojkar såg likadana ut osm varandra. Ngt med arvsanlag från Hitler så hade dom blivit Hitler ja.. jag fatta inte heller...

Dagen har varit rätt så bra annrs! imorn e de fredag som börjar med matteprov i matsalen & sen dans & spanskaprov etc.
pusspåer




[youtube=yh27cNTlFnk]


-











Hahhaha de roligaste idag var nog idrotten för i måndes när jag & Marina snacka om vad hon hade gjort på idrotten så sa jag bara på skoj så att sanrt ska nog vi ha dans... Tror ni fan inte att vi skulle ha det oxå :| ...
& alla lärarna vill ju kolla på o sånt nu...Blir säkert en tryckare på fredag oxå... :/


Aja hitta Robin & sånt oxå & fick mina papper o så som jag typ fatta hälften av... Typ 20 olika sidor i boken som man är tvugnen o leta efter helt själv....


Snacka om balen & avslutningsfesten o såna saker oxå idag
Aja imorn ska vi kolla film:) sånt gillarvi!


Idol ikväll & jag gillar Robin B grymt ! men aa dom flesta är faktiskt bra! (Y)




RSS 2.0