ännu en dag utan dig

  Bara tomrum.. !
- Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig...




uppdatering

woho en uppdatering! veckorna har bestått av massa plugg, praktik och även en del sjuktid.
därför har jag inte haft tid att blogga. så ja det har varit lite upp o ner:)
så tyvärr blir det fortfarande litta dålig uppdatering men ja hoppas ni står ut :)



sick time

kul att man får skiva om allting.. -.- praktik igår o idag. helt okej trots att man verkligen mår skit.vill inte bli mer sjuk nu iaf, rätt chill o så annars. .godnatt

 


16:41

leave me now, you weren't suppost to even know how....

varit  dålig uppdatering. i know and im sorry men just nu har
jag tyvärr inte så myvket att blogga om. tänkte även göra om headern och designen också.
eller vad tycker ni?
  ska nog ta tag i det nu faktiskt.
kommer blogga mer i slutet av veckan då praktik och allting sådant har varit

chiao så länge! 





 


lördag

världen är ibland underskattad

veckan va väl okej.  ;)  måndagen var slappast, fotografering
och idrott bara. tisdagen bjöd väl inte heller på så mycket mer än en lång
fruktansvärt jobbig dag. onsdag och torsdag bjöds det ju på praktik som jag
skrivit om i tidigare inlägg.
så ja det har varit min vecka.

inte långt kvar nu



16:09

MONDAYYY


jag ler på utsidan,
på insidan är det tvärtom

FILMKVÄLL

checkat två bra filmer ikv.
Heartbreakers  & Min brors flickvän

helt okej kväll faktiskt.
lite ensamt dock men man är van vid det .

godnatt

händer nått roligt iaf varje vecka nu ungefär inann vi ska resa nu
gillas

nästa vecka äre lägerskolan , kan ju bli kul, vi får väl se, annrs äre ju att man drar 
till husvagnsmässan i jönköping med just husvagnen. mys
dom två veckorna därefter har jag praktik 
sen äre bara 4 skoldagen sen HEJDÅÅÅ!:D 
gillas som tusan


OMBYGGNAD

gjort ombyggnad på båda bloggarna. blev riktigt nöjd med denna på denhär bloggen!
så ja dom ser faktiskt olika ut just nu. denna är snyggast om jag själv får säga min mening!
nu ska jag hämta en kopp oboy tänkte jag.
sen ut kanske? eller äh de tar vi imorgon

ciao

RSS 2.0