-

http://www.youtube.com/watch?v=Mw5xs0ZZ8wQ




Take my hand, take a breath
Pull me close, and take one step
Keep your eyes locked on mine
And let the music be your guide

Now won't you promise me (Won't you promise me)
That you'll never forget (That we'll keep dancing)
To keep dancing (To keep dancing)
Where ever we go next 


It's like catching lightening
The chances of of finding, someone like you
It's one in a million
The chances of feeling the way we do
And with every step together
We just keep on getting better
So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance? 


Take my hand, I'll take the lead
And every turn, will be safe with me
Don't be afraid, don't be afraid to fall
You know I'll catch you through it all
And you can't keep us apart (Even in a 1,000 miles can't keep us apart)
Cuz my hearet is wherever you are (Because my heart is wherever you are)

It's like catching lightening
The chances of of finding, someone like you
It's one in a million
The chances of feeling the way we do
And with every step together
We just keep on getting better
So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance? 


Ooooooh!
No mountains to high enough 

No oceans to wide
Cuz together or not, Our dance wont stop
Let it rain, let it pour
What we have is worth fighting for
You know I believe, that we were meant to beeeee 
Yeeeaaaaahhhh!

It's like catching lightening
The chances of of finding, someone like you (Oooh like you)
It's one in a million
The chances of feeling the way we do (The way we do)
And with every step together
We just keep on getting better
So can I have this dance? (Can I have this dance?)
Can I have this dance
Can I have this dance? (This dance)
Can I have this dance?]

Utkast: ni får ...




ni får ursäkta at jag inte bloggat  på ett tag så drf kommer här lite inlägg från dom olika dagarna

Jag ha rskrivit klart min text som Ola ska få, riktigt skönt o ha den klar!
 Här kommer inlägg från olika dagar;

Söndag;

Vakna ja kanske halv 7 först o sen gick jag o sabina upp kl 7 typ. käka o gjorde ve sollie som var väääldigt nervös imorse. Lasta och åkte till trellehulla. De gick bra men dom förlora med en poäng..en aning störigt. ja sen kom vi hem och vi somna på sängen båda två!


Måndag imorn. Pallar inte & mår skit liksom också! aja förhoppningsvis seriesim nästa helg! Höhöh då får jag ju möta marinas syskon! :) haha nej skoja ..för små....  aja men förhoppningsvis träffar man marina då & sen nästa helg är de ullared. Har dock ingen o gå me så får väl gå själv.. Sen Lund o kalasa me folk & så! :) Sen blire källaren me patrik;)



Måndag;



Den här dagen börja ju bra! Irra runt efter mina nycklar i minst en halvtimme & i där fanns ju husnyckeln,cykelnyckenln & skåpnyckeln...Fick då reda på sen att dom va ute i lödde... aja sticka till skolan som var rörig som fan. Ngn tema vecka skit! vetefan egentligen & de visste nog knappt lärarna heller....
Aja stallet sen<3

Fick även 4 härliga svar från EMD:)


Okej den här dagen har ju varit vääääldigt bra... & de sa jag me ironi.. okej ordet nyckel vill jag inte höra eller se mer idag!
jag & mamma glömde nyckel så vi blev utelåsta efter stallet. Amen de e ju bra!
Mår skit så får väl se om de blir skola imorn & så!
puss på er alla


Tisdag;

Idag har det mest varit tråk osv.. Vanlig dag jämnfört med igår som var riiiiktigt rörig..
 Spanskan var de enda som var kul!  o jo.. jag är faktiskt ganska smart!
 idol ikväll o så:)

puss påer/


<3


YOU`RE MY ANGELS

one day when we fist met,
we all felt that this was the begining,
the start of something new.
a friendship turned up who never will break.

I know you'll always be there for me,
it makes me glad everytime i hear your voice,
 and every seen makes me smile.
you're my angels.

when you looked at me whit youre blue beautiful eyes, then i know, finaly us 4

I know you'll always be there for me,
it makes me glad everytime i hear your voice,
 and every seen makes me smile.
you're my angels.

i wanna thank you for all you've been done. maby tomorow i'll be gone.


I know you'll always be there for me,
it makes me glad everytime i hear your voice,
 and every seen makes me smile.
you're my angels.(x2)


(TA INTE TEXTEN)


Seg dag idag





Får bli ett kort inlägg idag

Torsdag;

Seg dag idag asso! Bild på morronen o sen ja.. haha har egentligen inte kolla på ngnting i nuläget!  Nä men NO SO o MA annars på schemat. inte så himla mycket men imorgon är det fredag och sen är det HELG!!!:) så himla skönt asso! längtat efter att få sova längexD

prov? eller?





Onsdag;

idag så när klockan var halv 10 trodde jag klockan var halv 12 för att jag var liksom döhungrig..
 haha sämst e man på tider !

På idrotten stötte vi kula & hoppa lite höjdhopp. ska hoppa mer på fredag eftersom vi har idrott då me!
(Y) mst få ett lite bättre resultat i det eftersom jag hoppa sisådär 2 hopp idag..xD

Aja No:prov idag med och det var fanomed det konstigaste prov jag haft i hela mitt liv. Man fick ha anteckningarna och lista sig fram till svaret o frågorna var ju helt konstiga...liksom hallå? Gick väl hyfsat. men det var ju liksom så hallå hur vet man det o så?

Men vi slapp ju våra eng-glosor som vi egentligen hade idag!:) glad blev man ju över det. Jag kunde dom ifall ni ville veta!

Så ingen egelska utan dubbel i svenska! :) sånt gillar vi!

checka ngn idol igår? :) tänk att ngn var bra för en gångs skull! jag tyckte om typ 3-4 stycken.. hööhö :) äntligen ngn som man kan heja på typxD
Får checka vidare på de ikväll:)

Amen vi hörs vänner! //J; 

Tisdag;



Tisdag;

En rätt så tråkig dag där man tom blev bortglömd av läraren så vi fick håla..xD
haha mkt slarvigt asso! o dom leta int ens efter oss.. lågt!
&  jag är sämst på att översätta spanska xD h
öhö jag krm knappt ihåg ngt...
Liksom tänk sen hur de krm gå på muntliga arbeten.
.huh tänker på förra gången.. plåga mig igenom deXD
& det blev trippelavåkning på ridningen igår! eller ja vi var fyra för en trilla av sen på min ordinarie lektion
Idol idag då;) <3






[Every time I think I'm closer to the heart...
Of what it means to know just who I am
I think I've finally found a better place to start
But no one ever seems to understand


*I need to try to get to where you are
Could it be, you're not that far*

You're the voice I hear in side my head
The reason that I'm singin'
I need to find you
I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you
(oh yeah, yeah yeah)


You're the remedy I'm searching hard to find
To fix the puzzle that I see inside
Painting all my dreams the color of your smile
When I find you it will be alright


I need to try to get to where you are
Could it be that you're not that far

You're the voice I hear in side my head
The reason that I'm singin'
I need to find you
I gotta find you
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you


Been feeling lost, can't find the words to say
Spending all my time, stuck in yesterday
Where you are is where I wanna be.
Oh, next to you... and you next to me
Oh, I need to find you.... yeah


You're the voice I hear in side my head
The reason that I'm singin'
I need to find you*(I need to find you)*
I gotta find you*(yeah, yeah)*
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you*(Igotta find you)*

You're the voice I hear in side my head
The reason that I'm singin'
I need to find you*(I need to find you)*
I gotta find you *(I gotta find you)*
You're the missing piece I need
The song inside of me
I need to find you
I gotta find you


Yeah yeah,
I gotta find you]


riktigt bra låt dedär asso!


rolig dag? elle

Måndag idag huh tråkigaste måndagen vi haft iaf.. höll på & somna o så på SO:n o Matten..
aa mkt jobba har vi denna veckan.. två prov & 3 inlämningsuppgifter...  =/ huhu..
jag ska inte tråka ut er mer nu :) Puss på er!<3




Söndag





Sämst man är nu när man inte vet riktigt hur man gör! hahaha aja man får ju lära sig! hoppas det funkar den här gågen! .
Vila o så idag. skola o dubbellektion imorn:) myyyys! nu ska jag checka in lite idol kanske :D

Söndag;




Eftersom det är söndag tänkte jag köra veckans bästa & sämsta med mera.


Veckans bästa: Biljetten till Lund helt klart!
Veckans sämsta: missa kungsbacka:(
Veckans roligaste: haha mst väl va min sp.lärares kommentar till min klasskompis! så klockren!
Veckans konstigaste; Oj ...hm..ingen aning
Veckans besvikelse: Ingen kb...

Skola imorn & även dubbellektion;) :)

Hej alla människor därute!




aa startat en blogg nu som ni kanske ser;) så det första inlägget här blir liksom inte så seriöst ..
 skriver mer imorn
Puss på er alla

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0