ny design

hejsan! som ni ser har jag nu ny design. efter mkt tänkande så fick de bli såhär så länge.
idag blev det bara sol och bad i princip.

yes har inget roligt att skriva så vi hörs lite senare i veckan.


28/6-10

1 månad tills det är min födelsedag! (y´


idag blev det sol och bad med lisa och därefter ut till sabina en liten stund innan hon skulle
ta tåget till stockholm igen.. :(

men en bra dag har det varit!





boss <3


Back

hejsvejs igen!


började att sakna blogg.se lite grann så kommer att blogga både här och på devote.

* på midssommarafton var vi först på frukostkalas hos kusin sedan hem sen dit igen för att fira midsommar vilket sluta med att jag och lisa stack ut med andreas fredde och eliott.
skoj!

* igår så blev det att sabina med familj kom på middag, vi har alla längtan till resan!
blev massa fotande och bad med sabina, emma (klämma) ville dock inte hoppa i...
haha hennes reaktion också när hon såg min mage ...'' herre jävlar''
hahah
sabina tog äben det slitna på mitt hår
min gårkväll var underbar


* idag blev det  sol och bad med lisa , sen kom hennes föräldrar och åt middag här ikväll också! mysigt !

yes det var en del av min helg!

sov så gott !



mylifeasj.devote.se



godaagens! yes nu finns jag även på devote.se tänkte testa på det

Idag kom palle hit till mig för att hålla mig sällskap. gillas (Y)

sol och bad, lite avundsjuk var hon noh på mina ränder efter bikinin ..

blir ju så liksom . men ja mycket bad och solande.

skönt!

sen handla med mammsi. en bra dag för en gångs skull !

 

fast nu sitter jag här själv igen -.-  inte lika kul!

nej nu ska jag fortsätta kolla fotbollen

 


22/6-10

om allt bara kunde bli som förr igen.




veckorna tillbringas ute i solen, så jao inte så mycket att säga


tidsfördriv

Har gjort i 2010 hittlis:
[x]
Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[/ ska ] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an,
[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[x] Du har fått bra betyg i skolan
[x] Du har varit ledsen
[ ] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[x] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[x] Du har känt att ingen har sett dig
[/] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] Du har rappat
[ inte i år ] Du har skrivit en låt
[x] Du har känt hat
[/] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[ ] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[/] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg
[ ] Bråkat med din älskling
[ ] Strulat med en främling
[ ] Strulat med en från samma kön
[ ] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv


gårdagens bröllop (: äntligen har du fått din prins

Daniels tal
http://svtplay.se/v/2048659/det_kungliga_brollopet/prins_daniels_tal

kungens tal
http://svtplay.se/v/2048653/det_kungliga_brollopet/kungens_tal_till_brudparet?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2048657/sb,k133549,1,f,-1

daniels pallas tal
http://svtplay.se/v/2048657/det_kungliga_brollopet/olle_westlings_tal_till_brudparet?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2048659/sb,k133549,1,f,-1


















mkt vackert bröllop och mycket bra tal av både kungen, daniels pappa olle och daniel själv!
stort grattis!

can´t stop love- en av världens finaste

2010-01






http://www.youtube.com/watch?v=5ynXpBba_y8

19/6-10

jag vill va i stockholm :( eller på någon annan plats
jag orkar inte skåne längre....

jag vill härifrån för ett tag 




GRATTIS TILL VICTORIA OCH DANIEL SOM GIFTER SIG IDAG 




 


darins låt till brudparet

Can't Stop Love”

VERS

We stand here today, together as one

You brighten my days just like the sun

When everything around is like stormy weather,

We always survive cause were in this together

BRYGGA

Whoever said that we could never hold on,

Doesn't know I found my star

(Baby you are my star)

And now I'm happy I stood up for so long

Baby this is where our story starts

REFRÄNG

I can't stop, can't stop this love

No matter what they say I love you

I can't stop, can't stop, I love you no matter what they say

I love you

They said this love was the impossible kind

But we were strong enough to fight for this life

I can't stop, can't stop this love

No matter what they say I love you

VERS

Now i'm carried away because I've opened arms

You're here to stay, deep in my heart

They said that we couldn't, but we did make it work

And nothing could stop us, not even two different worlds

STICK

I can't stop, stop,

No i can't stop

I can't stop, stop,

No i can't stop...

Text och musik: Darin Zanyar och Tony Lindgren.



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article7328479.ab


-


'
Tell me about your feelings,
Tell me about your stories
Look into my eyes and come on closer
And make me immortal with a kiss



17/6-10 its summer

Goddagens!
det har varit en underbar dag även denna dag.
har solat hela dagen, skönt! skulle egentligen varit med eve men mådde inte hundra så
tar det nästa vecka istället.
så ja sol och nästan bad ;)det är lite kallt fortfarande.  typ 18 grader men snart så (Y)
yes det var min dag.
ikväll blire grillning! gott!
seeya









16/6-10

Gomorron!

eller ja godmiddag, klockan är ju redan halv 1
nyss vatt hos ungdomsm. löste dock inga av mina problem-.- så lite besviken blev man ju.

men man får ju glädjas åt att det är underbart solväder
Dock är inte poolen lika varm än så kan inte bada där än :( är riktigt sugen nu
jag och pappsi har tävling om vem som kommer i först i år.
Tror nog att det blir jag eftersom han är en riktig badkruka.

idag händer inget speciellt precis som vanligt.
så ni får ursäkta om det är mkt bloggtorka men det blir så när man har ett ointressant liv;)

hej sålänge


15/6-10 inga fler ord




´
om du kände mig

hade du inte gjort såhär mot mig...


14/6-10 varför ska jag bry mig längre?

varför?

varför uppskattas inte det jag gör mot folk?
varför tror folk att jag inte bryr mig ?
varför säger folk att jag inte bryr mig när jag har tillbringat flera år till att göra det?
Ni behöver inte mig då. då kan jag sticka ....
sticka till någon som ger något tillbaka..





caspian <3


gårdagens student

bjussar på lite bilder från igår :)

fler kommer


studentbarnet:)







gamla bilder ,




jag ,sabina och simon en gång hemma hos mig.



solomon <3



en kväll med kusinerna





från paddlingen i 7,an med min gamla älskade klass <3


11/6-10

YE ITS SUMMERTIME!
sommarlovvv äre jaa!

igår var det bara att dra till skolan och ha knytkalas! mums! :)
sen hem och inte göra nånting.
idag blev det sova och sen nu funka internet på pappas dator (Y)
ikväll blir det student!

så grattis till anna dennis martin och jenny på studentdagen!:)
grattis till er andra mer!


min vecka:

mån- städning på hotellet , ridning
tis- brännboll med klasserna , vi förlora :(
ons-femkamp, vi vann jadååå!
tors-avslutning och kollade på när 9,orna spelade fotboll mot lärarna




1 år avklarat. tiden går så fort!
minns fortfarande dagen vi byggde farkoster som vi skulle slänga
ner från 5 m höjd så ägget i den skulle hålla.
första gången vi skulle bära tallrikar, hur sura alla blev på det.
när restaurangen öppnade, hur nervösa alla var, iaf jag!
2,ornas bonell som man var med på . så säker man kände sig och hur roligt det var!
när 3,orna dög upp en dag, då visste man ju inte vilka de var.

men nu är jag inte 1,a längre , utan påväg mot en 2,a :)
seeya!


7/6-10 look in to my eyes and tell your story


hellu
yesyes städning på schemat idag.
man kände ju riktigt kicken i morse av spöregn,städdag + måndag
usch nej verkligen inte.
städa vi va redan klara vid 10 halv 11 typ och åt vid 11 o va hemma vid 1! (Y) gott

förra veckan slutade vi tidigt ganska många av dagarna så det blev sola och ta det lugnt.
samma gäller helgen, (läs föregående inlägg.)

nu ikväll blir det stallet sen sängen med datorn :)



6/6-10 nationaldag

hejsanhoppsan!
jo idag bestämde sig mitt internet för att fungera! (Y) gött!
helgen har spenderats hos kusin :)
varit mycket hos fölet och sen med deras nya hund Boss:) skitsöt!

sen checka grönwall med johanna ikv:) 

orkar som sagt inte blogga om allt! tar det imorn om det ff funkar;)





LA CASPIAN

solomon


2/6-10 tack för att du tror att du är någonting






godmorgon!

yes blir ett litet inlägg såhär på morgonkvisten.
med väldigt bra väder och tyvärr dåligt humör pga av vissa små människor som tror
dom är någonting. synd att man inte såg sanningen innan..
vissa människor är desperata efter att få som dom vill.

 slutar väl ganska tidigt idag så det blir hem och sola sen förhoppningsvis.
imorgon kommer sabina hem och då drar jag nog ut till fölet.
skönt och snart sommarlov också! så jäkla skönt då det blir massa festivaler och skoj! gillas (Y)
nu blir det väntan på matteplugg... mindre kul !

hejsvejs så länge

LOVE / j,



ärliga vänner? fyfan....

jag trodde jag visste hur en ärlig vän var, usch fyfan så fel jag hade....
</3
falskheten är tydligen större än jag trodde.
aldrig aldrig aldrig mer!

leave me alone



1/6-10

love
1/6-10
ny månad ,nya misstag
&
även nya möjligheter

 


RSS 2.0