HÖSTLOV

HÖSTLOV

yes höstlov nudå! idag blir det gå ut en liten runda tror jag.vi får se .  hade behövt det för min mage.
sedan bara fredagsmys i soffan och checka idol. heja daniel! heh.
imorgon blir det upp tidigt som fan för att åka till ullared med en liten busstur som pappi kör.
vi brukar ha sådana turer ibland. rätt bra för jag behöver införskaffa mig lite saker.

sen är det nog någon spöknatt på lördag kväll så drar väl till stan en runda med föräldrarna eftersom ingen
annan kan gå med mig.

sen får vi se vad som händer i veckan.

hoppas ni andra också får ett bra höstlov:)



det var en gång

One look at you, that's when I knew
That nothing else matters
 
 
 
hemma i kalla sverige...
cypern ägde .
har fortfarande träningsvärk efter Andis gympapass.
mer bilder och en berättelse kommer när jag orkar för just nu är jag trött som en gud

FIG THREE BAY,protaras cypern 2010 <3


TIDEN DÅ JAG VAR LYCKLIG



HEJDÅ SVERIGE:) ->8 okt


2 dagar

IKVÄLL:

* packa
*handla 
* soooova gärnet 


det var min kväll ja


5 okt

jani, uppdateringen har inte varit så bra. ber om ursäkt men har ärligt talat inte haft nånting att blogga om ens.
helgen bestod bara av att börja plocka fram saker till resan, vil åker ju liksom på fredag och jag har faktiskt nästan hela min klädpackning färdig(Y) känns ändå som om jag nt har allt jag vill ha och behöver med mig. 
imorgon kommer världens vackraste och bästaste sis hem! <3 inte sett henne på vet jag när. typ 2 månader sen... alldeles för länge!
så ja nu har jag precis powenapat i typ 10 min och ska kolla vidare på äntligen hemma och house!

godnatt!


 


RSS 2.0