team ola shalalalallaaa

SJUKT BÄST,SJUKT ROLIGA & JA DOM ÄR GRYYMMA SOM FASEN!!!
alla vi som älskar lund klappar nu!

Manskören från Lund testar ett nytt grepp och dressar upp tre av körhunkarna i sexiga kvinnokläder. När Ola fick se spektaklet för första gången på dagens genrep hade körledaren svårt att sluta skratta. Får tricket en liknande effekt på tittarna ikväll?


bilder från höstlovet

tänkte bjuda på någon bild här:)



only in a dream

det är bara när han håller om mig, då jag får den speciella känslan...





-



snart är höstlovet slut :( & ja man har ju hunnit göra en hel del faktiskt.
både bra o dåliga grejjer. mest bra faktiskt:)
nightcap,spökkväll,umgås me kusse , kompisar o ja
vad har ni gjort under lovet?:)

30/-10-09

kvällen igår va trevlig inne i stan :)
sen hem & glo på 2 filmer som vi hyrde, fick dock sed den första helt själv eftersom dom somna -.-
'
ikväll hamnar jag i stan(igen) haha men denna gång för att äta en god middag hemma hos mormor & morfar med lisa o hennes familj:P 
vad som händer i helgen återstår att se :)

my eyes can tell a story ..


nightcap

igår kom man hem vid 12 från nightcapen inne stan. trevligt vare o de va skönt att inte va hemma.
träffa roligt folk osv:D
gillas


ikväll blire en runda på stan på spökkvällen o ja, de e faktistk mysigt att gå i stan när de e mörkt:)
idag har jag anrns bara varit ute lite & kollat på gamla videor o sånt när jag var liten. då kastar bl.a lisa en pusselbit i huet på mig.. :/ dryga människa när hon va liten x)



J'en dag i mörker

idag har jag inte gjort så mycket för jag mådde inte så bra så de blev mest sova & checka tv
får se imorn om jag drar iväg till nightcup  i stan me eve, men spöknatten på tors blire iaf:) ser fram emot de på nått sätt.
sen på fredag blire middag hos mormor med lisa . på kvällen dådå :)
ja.. har väl mer o skriva efter ev. ncupen imorn & spöknatten på tors:)
:)


gammal bild till tusen!


Another Lover's Gone

I fake a smile and say I’m fine
I know I should have seen the signs
But I loved you, I was blind
Pretending we were only killing time
A white lie
Never thought
We’d say goodbye
I thought love of our kind
Could turn water into wine
But I’m...

On my own
Tryin’ to get a hold of things
What a mess I’m in
I’ve done wrong
That is why my baby’s gone
I got myself to blame
Here I am lonely and broken again
I keep holdin’ on
Another lover’s gone

I’m gettin’ tired
Another try, another failure to reach the sky
But I’ll always keep on lookin’ for
Somebody to be standin’ by my side
For “Miss Right”
For what makes humanity devine
But I can’t seem to find
Someone to love for life so I’m

On my own
Tryin’ to get a hold of things
What a mess I’m in
I’ve done wrong
That is why my baby’s gone
I got myself to blame
Here I am lonely and broken again
I keep holdin’ on
Another lover’s gone

And love is not an easy game
When you’re gambling with your heart at stake
There’s nothing to gain If you’re playin’ safe
Barely time to heal before you brake
I hope and pray
I got what it takes to make it all the way

On my own
Tryin’ to get a hold of things
What a mess I’m in
I’ve done wrong
That is why my baby’s gone
I got myself to blame
Here I am lonely and broken again
Another lover’s gone

On my own
Tryin’ to get a hold of things
What a mess I’m in
I’ve done wrong
That is why my baby’s gone
I got myself to blame
Here I am lonely and broken again
I keep holdin’ on
Another lover’s gone

höstlov

de va så gött i morse när man vakna vid 7 tiden & insåg att man kunde lugnt somna om. de e de bästa som finns ! de e gött me lov i en hel vecka:)
läste förresten om mordet på therese om deras straff.. helt sjukt att dom bara fick 1 år & 8 månaders ungdomsvård...
världen är inte rättvis!
läs deras minnesblogg
http://minneavtherese.blogg.se/


J'- tiden är läskig

satt & funderade på att snart är det november så är det typ
ett halvår sen man slutade 9:an och lämnade det bakom sig.
tanken på att man snart gått halva 1,an,det är sjukt att man
gjort det redan, det kändes som om vi började igår,vart tar
tiden vägen? jag minns fortfarande tillexempel den där dagen
för snart 1 år sen, (ett inlägg om det kommer att komma när
det är det aktuella datumet) hur den dagen kunde förändra så
mycket.det påverkade så mycket, mitt gymnasieval,jag var så
säker då, men även mina känslor, det var precis som om den
dagen sa till mig att börja om och glömma allt annat gammalt
jag kommer alltid att komma ihåg dendär dagen, men även så
kommer jag alltid att hata den på något sätt, men utan den hade
saker och ting aldrig blivit såhär.

              att det kunde bli sådär, sådär som jag sa att det aldrig skulle bli....



en dag med fina kusin

idag spenderade jag dagen ute i hofterup med sabina :)
& de första vi gör är att äta (A) typiskt oss!

vi red sollie (pussgurka) & sen fika :)
& nu är klockan helt plötsligt halv 6 ungefär och ja.  nu är jag trött X) skönt att det är looov så sova ska man göra:D
:D

& ja nu har jag hittat den hårfärg som jag vill ha :) ,tack sabina!:D


-

såg en dokumentär om detta för några månader sedan





Sjöjungfruflickan död

Föddes med benen ihopväxta från midjan

Det fanns tre levande personer i världen med sirenomelia, sjöjungfrusyndromet.
Men i går dog "sjöjungfruflickan", Shiloh Pepin.

Hon blev tio år.  

Shiloh Pepins öde har blivit känt över hela världen och har skildrats i flera tidningsartiklar och tv-reportage, exempelvis av Oprah Winfrey.

I augusti visade TV4 dokumentären "Lilla Sjöjungfrun" om den lilla flickan som föddes med sirenomelia, benen ihopväxta från midjan och neråt.

Läkarna gav henne några timmar att leva. 

Blev allt starkare

Men Shiloh var tuffare än så – trots att hon saknade könsorgan, vissa tarmar och bara hade en njure.

På vissa barn med syndromet kan läkarna operera isär benen, men det var omöjligt på Shiloh eftersom hon hade blodådror som gick fram och tillbaka mellan benen.

Men hon gick igenom två njurtransplantationer. Efter den senaste, 2007, verkade Shiloh vara på god väg att bli frisk. Hon blev starkare och gick upp i vikt.

Men i förra månaden blev hon förkyld och utvecklade lunginflammation. Fler komplikationer tillstötte. Hjärtat stannade vid ett tillfälle och njuren slutade fungera. Men Shilo kämpade vidare.

Älskade fjärilar

Hon är en tuff liten tjej, sa hennes mamma till lokaltidningen Seacoastonline, tidigare i veckan.

Men i fredags orkade inte Shiloh längre. Hon dog på sjukhuset i Maine.

– Vi var så förhoppningsfulla att Shiloh skulle komma tillbaka till KCS och våra tankar och böner är med hennes mamma och pappa och familj, säger Shiloh rektor Kathy Pence.

Hon säger att de alltid kommer att minnas den modiga lilla flickan som hade en så stor personlighet och som älskade fjärilar.


körslaget

shit va BRA DOM ÄR!!!
ojojoj klart bäst ikväll & ja dom är bäst helt enkelt!
ojjojoj


OLAFAMILJEN-vi mot världen


lördagsmys

idag har jag inte gjort något  vettigt alls utan mest kollat tv o sådära. Blir väl ungefär samma sak ikväll .
tänkte bara slänga in detta så ja :)
ha en härlig lördag kväll!

j'-

tjatja!
då slänger vi väl in ett inlägg om idol dådå:)
tyckte erik var bäst men även calle faktiskt
synd att niklas åkte men ja eddie var lite bättre som sagt:)

-'

50 frågor:

Senaste
1. Mening du sa: det kommer jag inte ihåg
2. Personen du pratade med: mamma
3. Du fick sms av: sebastian
4. Du kramade: öhm.. ola

Idag
5. Kläder: leggins,linne & tunika
6. Bättre än igår? ja sbsolut på alla sätt & vis

Imorgon
7. Är det: lördag
8. Planer: ingen aning

Favorit
10. Nummer: 12
11. Färg: rosa
12. Årstid: sommar

Frågor & svar
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället: småtröött
15. Det första du gjorde i morse: frulle
16. Vad åt du sist? lite pasta
17. Vad irriterar du dig på? finns en del 
19. Vem tänker du på just nu? de vill ni allt veta va? ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med? absolut inte
21. Vart reste du sist? danmark
22. Vad gjorde du igår? skolan
23. Liknar du din mamma eller pappa? nej faktiskt inte
24. Ler du ofta? ja:)
25.Välj en: kärlek, skönhet, kreativitet? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja ibland
27. I vems säng sov du inatt? vill ni bra gärna veta va??? ;) haha i min egen såklart:P
28. Vilken färg har din tröja? just nu gul faktiskt

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? oftast inte,

Lycka
32. Är du en glad person? ja,
33. Vad gör dig glad? det finns mkt. men vännerna är en sak
34. Önskar du att du var lyckligare? lite
36. Kan musik göra dig glad? JA

lek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? ja
38. Har du någonsin sagt " jag älskar dig" och menat de? ja
39. Har du en flick/pojkvän? nej:(
40. Är du nöjd med det? nej


Hat
42. Vem hatar du verkligen? vet inte,
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej
44. Är du en mobbare? nej verkligen inte
45. Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? nej
46. Har du blivit sviken någon gång? ja


Skolan
47. Gillar du skolan? faktiskt
48. Värsta ämne? matte, & hotell...
49. Har du spytt i skolan någon gång? nej
50. Är skolmaten god? för det mesta så ja men vår egen mat på hotellet är bäst!

-

det jag drömmer om är en framtid utan dig.


jag har tankar som stannar men som ändån försvinner,förtroendet försvann och det finns ingen chans att jag vinner.
 

 



j'-. vad skulle jag gjort utan diiig???

Nu äntligen har jag HÖSTLOV!:D
its great! väl behövligt kan jag säga.
ja fredagar är väligt bra och även ganska meningslösa på sina sätt.
Men vi gillar de positiva mest:D
allting har ju sina anledningar & dom flesta vet nog dom bra anledningarna ;)
& tack vare dom anledningarna kan jag leva med att de känns rätt värdelöst med arbete osv ändå:)
FREDAGAR ÄR BÄST HELT ENKELT!
idag hade vi bara redovisning & jaa.. de gick skit.. vi hade ingen löpande text så det blev helt spontant. men dom verka gilla de iaf!
annrs har jag mest suttit med datorn & glott på folk :P hahaha :)
ikväll kommer också kusin hem<3 '

ha ett bra höstlov gott folk!
& jaa säg om ni vill hitta på något!:D





redovisning..

tudeloo.ska har redovisning typ nu... usch jag vill inte & de känns verkligen inte bra. de går som de går men de lär nog gå ganska bra ändån....  slutar väl vid 11 eftersom vi inte har någon idrott idag.. ganska synd iofs men ändån rätt skönt!

skriver mer när jag kommer hem

chaochao!

j'- skolan

HEJSAN HEJSAN
nu sitter jag här i skolan & skriver rapport om besöket på teaterhotellet igår.
segt till tuuusan! menmen de e bara idag & imorgon sen äntligen LOOV!:D
fick berom av monica nyss att jag va duktig på de här med ambassadörsarbetet :) sånt gillas & de e ju roligt också på samma gång :) snart är de ju öppet hus & hela den grejjen.
17 november kl 18.00 kom hit då & kolla hur vi har det :D
haha nu sitter hela gänget här.B)
charlite,andreas,rimon,angelica,jag själv dådå,armen  och marcus x)
ska väl avrunda :)
chaochao





J' ola vår skånska skånepåg

 

''näähäää heter du det fortfarande?? :) ''
sjukt bäst är han ! <3


mötte adina,sofie,emma,anna,sandra,johanna,martina,janni & ja den sista kan jag inte namnet på B) ber om ursäkt för de & hojta till :) kallt som gatan men ack så roligt de va ändån fast vi var så lite från vårt fina gäng.
tack för ikväl <3


j', glöm nte frågestunden :)

:)


j'- malmö

lite sovmorron idag :) stack till malmö för att fixa skolarbete me resten av gänget. hem ,in till skolan & få nytt batteri till min laptop , hem, & nu eller ja snart till svågetorp :)


1.gött m sovmorron fast de bara va typ 2h längre.
2. fick nytt batteri till min dator (Y)
3.tappa hela gasen till moppefan  & sen vägra den starta :(
4.Ola ikväll:)




J'

it´s only a dream
____________________
väldigt lugn dag idag, vi kolla på nån film
om servicen på en restaurang i frankrike
eller england och USA.
I frankrike bar nån MINST 7 tallrikar på en arm...'
sen kom dammhag i två rundor (9;or) så vi tog hand om dom också.
imorn blire hotellbesök i malmö & sen hem & sen förhoppningsvis malmö igen

glöm inte frågestunden på bloggen.
www.mylifeasjulia.webblogg.se 


j'-vad gör man en måndag?


your love has got me addicted


_________________________________

lång dag idag,jobba först me boendeformer & min dator ''dog''


måste få de fixat me batteriet. sen bara serverat osv.


&


imorn ska jag & angelica ta hand om 9;or igen:)

&
ikväll blire stallet:)
alltid lika härligt att få glömma allting annat osv.
får väl Fabian idag också, men jag gillar honom!
han är go!
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN FÖRRESTEN! bara att fråga:)

//J'-


J'-<3

do u still think of me like i think about u
do u still dream of me cos i cant sleep without u
tell me if time should make a change
then why do i feel the same
your love has got me addicted
said i dont know
when im with a chick and hittin it girl i call your name
said i dont know
when i be with somebody else i push them away
tell me if time should make a change
then why do i feel the same
i know i gotta move on but im so addicted to u



J'-jordin sparks


J'

ditt leende gör mig lugn, ett leende som är som solen själv!
dina ögon är säkerheten själv.
självsäkerheten & glädjen växer mer o mer, tack vare dig!


J' papper,leg ,ncklar & FRÅGESTUND

Idag har jag som sagt varit på handledarkurs till körkortet. helt okej, jävligt lång tid bara faktiskt. men ja de va helt okej som sagt & ja man somnade inte av de heller. men ja från ca 10 till 2 ÄR lång tid.
men nu äre gjort & YESS så gött de känns! 
 

ikväll händer väl inte så mycket mer.
ska checka körslaget o sånt som jag brukar ;)

glöm inte att rösta på team ola!
att rösta även om man sitter i studion.
Ring och rösta på Team Ola på nr 099-402 03 eller sms:a genom att skriva Ola och skicka till 72 400.
:)



& ni är också välkomna att fråga om ni vill nått! :D tänkte köra på en frågestund så kör de här & nu :)
ni får fråga vad ni vill!
:)




J'-

SEX PERSONER SOM GÖR DIG LYCKLIG:
1. marina
2. adina
3. cecilia
4.kusin 1&2
5. övriga ''ola''gänget.
6. ................ ;)

NÄMN 6 LÅTAR SOM VÄCKER MINNEN:
1. nathalie-ola
2. stevie hoang-addicted
3. Jonathan fagerlund-zuzie is the girl of mine
4. Stevie Hoang-Last try
5. Djironik-stay with me
6. Jonathan fagerlund-welcome to my life


 
NÄMN FYRA SAKER DU ÄLSKAR:
1. vännerna!
2. hästarna!
3. att få göra det jag blir glad av!
4.  att sitta på en strand & kolla solnedgången


NÄMN TRE SAKER DU AVSKYR:

1. falska människor.
2. jobbiga skoldagar som ibland tyvärr kommer
3. att gå till läkaren..


FEM SAKER DU ALDRIG KOMMER GLÖMMA
:

1. när jag träffade mina 3 favoriter
2. 11 november 08
3. sommaren 09
4. sommaren 08 !
5. 20 augusti 2009.


FEM SAKER DU VILL GÖRA:
1. åka utomlands
2. åka tillbaka till österrike
3. träffa mina 3 favoriter
4. fånga kärleken
5. fixa mitt hår


FEM SAKER DU VILL BLI:

1. kock / servitris
2. smalare
3. längre
4. duktigare i skolan(man kan ju alltid förbättra sig)
5. lyckligare




J'-

Oftast ler jag åt någonting som inte ens finns..


J'fredag

chaochao
idag så har vi inte gjort nåånting mer än att vissa  satt o spela på farmville o lite sånt.

tyvärr va alla roliga människor hemma :( sen ''sprang'' jag till korpen me en jävla träningsvärk & sen gällde gymmet. sen gick jag till skolan o hämta min dator ännu mer aj!
sen till pappas jobb eftersom bussen totaldissa mig.
som sagt denna veckan har varit ganska dålig förutom igår som faktiskt va liite bra av vissa anledningar.
idol ikv!
yesyes
/J'-ingen dag utan ett leende



J' en dag med 9;or

hejsan!
idag har jag & angelica bara tagit hand om 9;or & sprungit till hotellet & tillbaka till skolan x2.
Riktig träningsvärk nu.. -.- fyfan va ont de kan göra.
helt tomt va där också! helt poff... haha
men hitta trevligt folk i selmas egen restaurang & idag va jag modig o börja snacka faktiskt (Y)
haha
jao matteprov också! gick skit säkert. de va rätt svårt & jag har knappt hunnit räkna sen vi börja skolan...
sen är thomas som han är också, roliga blickar som man inte begriper sig på & miner.
imorn äre fredag & det gillas riktigt myycket! :D

ha en bra dag !
//J'-ingen dag utan ett leende


J'

Helluu gott folk!

nu sitter jag här hemma, äntligen säger jag.
Dagen har varit extremt lång & ja som vanligt får jag jobba i grupp med hälften som inte ens jobbar :S
bara jag & 2 till i min grupp som jobbar dom andra två gör inte ett skit :S menmen vi hitta ett hotell som vi kunde besöka så vi klarade ju av första delen på de nya projektet.
Imorgon ska jag & angelica & nån lärare  ta hand om en del 9;or hela dan:)
kan bli skoj!:D
puss & kram //J'- ingen dag utan ett leende.



'' hur fan kan närkontakt bli banankontakt?? '' ahahahha



.så kan de va

jo en sak till, tyckte min lärares kommentar idag va så klockren när en i min klass sa att hon blivit ihop me en annan i min klass så monica bara,'' nämen !! fast de visste jag typ redan, har ju jobbat här i 7-8 år nu så då märker jag på folk när de e nått på gång'' HAHA ojdå kanske ska akta mig lite grann här?! XD hahaha
(Y)

Julia' its a funny little world

hejsan!
som sagt det finns massa anledningar till att det inte har blivit så mycket bloggandet de senaste dagarna,bl.a att jag inte mått så bra. de finns alltid enkla förklaringar.
som sagt, köket denna veckan & de har varit GALET mycket jobbigare än de brukar. vetefan varför, kan va för att jag själv inte mår på topp
men god mat iaf! (Y)
i helgen var jag också hos oliwia, vet inte om jag tagit upp de men trevligt värre vare! :)
have a good night!
J'-ingen dag utan ett leende


J'-

din stagedive x 5 upplevelse


J'

lång natt,lång dag fyfan

J'tomt

felfelfel.. allt känns så fel...

J'idol 2009

måste säga att jag gillar darins verison av viva la vida grymt mycket! myyyyycket bättre än orginalet verkligen!
sen tyckte jag att Erik var bäst men även att Meriette va bra! :)
men som sagt,erik är en klass för sig! :D

J'darin-viva la vida




J'-hello friday

hejsanhejsan! :)
knappt lönt att gå till skolan idag, vi gjorde bara de liiiiiiiiiiillla sista på vårt arbete. sen hade jag som sagt väääldigt tråkigt , de märkte kanske vissa :)
fick lite underhållning på direktsamtal på arena också vilket tog drygt 20 min av min tråkiga tid :)
& ja killarna hade allsång på bamses saga och allt va de va! så jäkla kul o lyssna på egentligen X) hahaha
nej nu ska jag avrunda:)
kusinerna imorgon:D saknat dom faktiskt. så sjukt längesen man såg dom faktiskt.
juni kan ni tänka er de. så längesen va de faktiskt :(
chaochao/
J'-ingen dag utan ett leende




J'körslaget



<3

J'körslaget



<3

J' home sweet home

.


ja nu sitter jag här med datorn i knäet och checkar tv:) skönt att bara vila ikv. vatt så sjukt trött hela dagen
Dagen som i tidigare inlägg har varit ganska seg , dom två sista timmarna bestod nog mest av flams & trams.:) filmteamet var ju också är & filma som sagt. & ja ni lär ju se hur vi håller på. eller ja jag va mest tyst men ändån  medan CH & pontus snacka. B) fredag imron.göttmos , göttmos också att jag inte har nån idrott imorn men såklart, jag vill in till gymmet. :(
fyfan va de spöregnar ute nu upptäckte jag.
huh ska väl börja avrunda nu
goodbyye!
J' ingen dag utan ett leende.





J'filmteam

Tjaa
efter en lååååååång dag med mycket frustration över arbetet så har jag & ch avslutat arbete för dagen. En kamerasnubbe va här precis och fotta & filma (det kan ni se på lansdkronastads sida, landskronaportalen?? )
haha :D
haha & nu låter de som om CH kim & frida leker me nån sån hära radiosatelit? i andra klassrummet.  hahaha jajja de e som vanligt:) & thomas försöker sätta fälleben på mig som vanligt. life is life
ska skriva ett ordentligt inlägg om dagen när jag kommer hem :)
goodbyye!
J'-ingen dag utan ett leende.


J'ett par timmar senare

jaha nu sitter CH & ringer till grand hotell göteborg. Dom fatta tydligen inte att han snacka svenska för dom börja prata engelska med honom först.  hahahaha x) själv börjar vi få ihopa en bilaga nu. Känns för jävligt att vi ska sitta med dehär HELA dagen -.- menmen, man ska väl inte klaga, de e ju fredag imorgon & de e ju najs;D
chaochao//J - ingen dag utan ett leende



J' gomorron

'

tjatja! nu sitter jag här i skolan & är lite halvdöd efter gårdagen, men ack så kul de va ! :D
så snart sticker CH & Charlie iväg till hotellet för att intervjua lite folks om vad & hur man jobbar på ett hotell medan jag, Angelica & rimon ska försöka få ihopa nått här. de går lite segt men ja de får väl funka.'
:)

ska väl va lite social mot min grupp nu :)
chaochao'
J'- ingen dag utan ett leende.

J'gymnasiemässa del2

-

ojfyfan  va jobbigt de va B) dela ut massa lappar till massssa 9;or & träffa även johanna .
 & marina :) <3
sen tyckte nårra killar från nått gymnasium i lund /malmö? att de va kul att sno godis från oss B) hahaha
de va rätt kul men även liite jobbigt som sagt x)
jao de va min kväll :D
goodnight!

J'-ingen dag utan ett leende



(österrike 09<3)

J'gymnasiemässa

hejsan alla söta människor!
för en gångs skull så sitter jag i storarummet med datorn & precis duschat! :D göttmooos! :D
kävlinge ikvälll mellan 18:00 -20:30 ungefär.
ska reklamera skolan litegranna osv:) vilka får jag se där?? :D

kommer tillbaka när jag kommer heem:D
chaochao
-J' ingen dag utan ett leende


J' skoolan

Tjatja
sitteer här i skolan med alla andra. Pontus har problem med internet medan john letar efter folk.
jag och angelica sitter mest & töntar som vi brukar. :)
de e liksom lite dött här så då får man ju alltid hitta på nått:D
ikväll ska vi också dra till kävlinge för att markandsföra vår skola.
Våra tröjjor som vi ska ha är skitsexiga :D (nee fyfan)
bild kommer sen när jag kommer hem och kan ta nån,vägrar ta på mig den här ! !
lektionen väntar
// chaochao
J'-ingen dag utan ett leende



Angelica krossade nyss min stortå :(:(:(

J'-

känslor har en tendens att bli för mkt, och vissa människor kan bara fly
och du vet precis som jag, att jag alltid har varit
en av dem ..

&

Att få hålla din hand, det är bara drömmar.
Att få känna dina läppar mot mina, det är bara drömmar.....
Att drömmar blir aldrig verklighet




Julia'

fix o trix

idag så kolla vi först en film om ishotellet i sverige, sen stack marcus & andré ut för att reklamera om vår restaurang :) Dock gjorde vi jobbet åt 2;orna.. Don lyckades bli av med ALLA papper & de va inte lite. men såklart är vi ju rätt kända också för att vi är så snälla & ger så bra service.;)
Gick lite bättre med serveringen idag :)
skulle egentligen sett en film också innan vi skulle hem med eftersom vi va så duktiga så skull vi ta de en annan gång;) 
skolan imorn bara ;)
// J'-ingen dag utan ett leende



julia'

oj vilken lååång dag,
först skolan (hotellet dådå) servering hade vi idag, kändes lite obekvämt att duka av osv men de e en tränesak.
hem,sen iväg till stallet & päronen till föräldrar-mötet.
Jag fick rida Fabian & jaa han var en trevlig liten sak :) lite jag vill gå åt detta hållet nu men ja han gick väldigt bra faktiskt emot va han brukar.(y)
usch jag orkar inte skolan imorn :(:(
(danmark 09)

'' du är den som tar alla mina ord''

J'-ingen dag utan ett leende


J'

det syns kanske inte. men inuti känns det.
Ju längre tiden går, ju mer ont gör det.....


J' körslaget

GALET BRA, galet fantastisk människa & åh man blir rörd av hans tårar när han blir påmind av sin morfar! <3

ola, de finns ingen som du!


J' kall , ruskig & deppig dag

chacha!

regn,regn och åter regn.. & när de regnar tänker man på sånt som gör att de känns så dödligt värdelöst ..

idag äre iaf körslaget ,där ola är med:D

''Redan nu kan vi också avslöja att Team Ola går ut som kör nr 5 och för att tokrösta på dom så ringer Ni nr 099-402 05 eller skickar ett sms där Ni skriver Ola och sen skickar till 72 400.''
glöm inte att rösta!!:D
längtar lite till vintern om det ska vara sånt här skitväder...
chaochao//J
ingen dag utan ett leende
 


idol

åh sååå fint ! darin som sjunger


http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1246469&renderingdepartment=2.34558

J'idol

gaalet bra att erik & erika gick vidare men även att eddie också lyckades denna gång.
fatta dock inte varför camilla gick vidare men sånt är ju livet!
göttgöttgött!


J' du gör mig alldeles andlös

Tjaa !
rätt lugn dag måste jag säga , bara lite arbete i morse med en stressad marika.
& man kan ju inte sluta skratta åt thomas heller som har missuppfattat hela grejjen  .... x)
borde kanske förklara en gång till om hur allting ligger till B)
fint ögongodis också,, mah man dör ju haha :)  
fick reda på att eftersom så många datorer krånglat så fick vi inte dom idag utan dom skulle kollas igenom en gång till ..-.-
sen idrott för min klass, gymmet blev de för mig, så jävla underbart (Y) man känner sig så smal när man går därifrån, dock inte nu längre :(
tåget hem, .. chaochao
//
J' - Ingen dag utan ett leende


J'

å imorn äre fredag:)jag älskar fredagar, korta roliga & bra!
dock engelska me marika... :( (du glömde visst hälsa från nån idag marika.... dålligt:) )
idolfinal på kvalveckan också! göttmos


J' en helt vanlig torsdag på selmalagerlöfgymnasiet.

haha ja helt sjuk dag måste jag säga. Först så fick Angelica hoppa in & jobba me mig ist för att va i sin egen klass som hon förhoppningsvis inte kommer va i i förtsättningen :) vi skrev lite om frukter & sen va de luch, gottgott & sen börja vi me ett projekt ''FLYTTA HEMIFRÅN'' lät rätt gött faktikst, dock så hittade jag & angelica typ 5 lägenheter som va riktigt nice- men såklart utan pris -.-
& Thomas ska HJÄLPA till inte snacka om annat när man väl kommer efter en & en halv timme -.-
hahahahah så jävla skoj !
haha
träffa världens bästa sofie på stationen :)
imorgon äre fredag, då får jag hem min dator:D (Y)
händer i helgen sött folk? :)
glöm inte att rösta på ola i körslaget på lördag ! :) 

chaochao
//

J' - Ingen dag utan ett leende





RSS 2.0