:)




eftersom inget har hänt idag dådå så skiver jag ett inlägg om hela mitt år ist:)


2008


Januari: 
minns väl inte så mkt från januari men jag fick 3 nya kusiner för att pappas far dog & han hade två systrar till som han inte ''kände''

Februari:
vi var i österrike :) Gud så härligt de var asso! jag saknar & jag längtar!

Mars:
Ola i trellehulla där jag träffade ciccie för vår första gång :) I slutet av denna månad började jag oxå min prao hos patrik på Tycho brahe

April
:
prao skidåkning i stöten , trilla & knäckte tummen, en av mina släktingar dog :(

Maj:
Ola i hbg :) träffade adina där för första gången :) var där med pau & sabina & snälla roland som körde.var begravning samma dag :( massa kalas & jag konfirmerades även denna månad.

Juni:
Ola i k-stad & sommarlov & tävling i sjöbo!

Juli:
sommarlov, semester , E.M.D , min födelsedag :) & LANDSKRONAKARNEVALEN!

Augusti:
rixfm -festival malmö :) ola kom ut & krama oss alla :) , släktträff me dom nya syskonen & även massa kalas :) dock började skolan denna månad & då börja jag mitt sista år på sandåker :(

September:
minns väl inte så mkt från denna månad egentligen men vi sov väl hos marina denna helg? :) gaalet kul va de !

Oktober:
Sjunggung me ola i lund:) & tjejerna sov även hos mig denna månad :)

November:
galet kul i skolan hade vi väl denna månad som vanligt xd

December

sista julavslutningen, julafton, robin b alice & kevin <3,Lund me flickorna , nyårsafton :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0