Fredag




Dagen började med att dom sa att de kanske inte va ngn idrott för att det va visst ba 8 grader i idhallen..

Såklart var ju det bara ett rykte & dom hade fixat problemet i hallen. & nu vill Joel att jag ska göra sån livsfarlig grej på pallplinten..ja skitsmal o så...
& ja jag krm inte klara de men aa jag känner joel & han kommer hålla på me mig tills jag klarar de ...-.- Luciaträning i morse(Y) träning på måndag me. halv 10 :) jag glömmer de annrs...
Spanska sen där vi snacka om vad vi ville göra nästa termin & vi ville resa:) så de kanske blir en veckas-resa till Barcelona :)
Jag kom ju på den fina idén om att vi kunde tävla om vem som var brunast när vi åkte hem ;) hhahaha





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0