jul


Gårdagen var mkt bra :) firade jul med lisa & dom:)
fick masssaaaaaaaaa fina julklappar :) bla.a mössan som jag har på mig:) & ja där har ni även gårdagens outfit.
Fick även massa saker till österrike & även hårspray & sånt som jag håller i handen ,ny mobil:) efterlängtad & en gitarr :)
& dagen slutade med att jag & lisa sjöng singstar & jo jag sjöng oxå;)
& mathildas sms på morronen gjorde ju hela dagen bra xD hahahahhahaha som jag garva åt de<3









2008:

riiiktigt bra år asso.. mitt bästa !  ojojoj vad det har hänt mkt asso!

*vem glömmer trellehulla i mars? då de va så satans mkt folk? & då när jag träffade ciccie för första gången.

*helsingborg då jag & adina träffades för första gången,
*Jag fick även 3 nya kusiner. vem glömmer de ?
&
krillestad då vi var alla 4 för första gången.,kommentaren av våra ''mössor''
&
 landskronakarnevalen? som var min bästa dag!    då vi var hesa i en månad efter:)
&
malmö då ola kom ut & kramade oss allihopa?
&
dagen då du adlrig kom hem utan du gick till ditt nya hem :(
R.I.P
& även så måånga söta fina föl som var för fina för jorden & även hon som överlevde
mina praoupplevelser:) & man träffa hy härligt folk:) bl.a Patrik . dom 4 veckorna glömmer jag aldrig.
&
min 15 års dag:) moppe fick man då:) 
&
Sjunggung i Lund:) galet bra! ojojoj 
& sist men inte minst robin b alice & kevin:)
& jag har lärt känna världens bästa vänner:) bl.a en som är ny är mathilda som är gaalet go & som har bra humor<3 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0