kvart i 3 ??



Måndag;
kör en dagens först ;)


dagens;

låt -Roadtrip
klädsel - mjukis halsduk & tröja :)
dusch - igår men ska duscha sen :)
frisyr - nere & totte
händelse - finns väl inget speciellt direkt  
vill ha - sommar! & lov!
tråkigaste - att det är måndag :(
roligaste - att Robin i min klass ville sluta kvart över 3 ist :)/aa han mena kvart över 2 egentligen men sa kvart över 3 :)
köp - -
godis - -
humör - snorig & hest osv
lycka - Bowla imorgon:) det är alltid kul & snart lov


Aaa dagen har väl vatt helt okej antar jag.  Fick tillbaka omdömet på spanskan.. gick väl bra :) ''tänk mer positivt'' haha som jag skratta åt de XD jaja . Satt typ & smsa hela sista lektionen för att jag hade som vanligt fått tag i en kass bok.. -.- .. såklart ska han veta vem de är ifrån oxå men idag var det som sagt inte hemligt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0