HR09A

dagen börja inte särskilt bra x) moppen vill inte starta så mamma fick köra mig -.- hon skulle ju ändån till stan men ändån..

mötte Felicia & louise så vi stod & snacka utanför innan vi skulle gå in. Vi va nog rätt nervösa alla 3.
upprop & sen nån samarbets övning , skulle göra ett skydd runt ett ägg & så skulle vi släppa de från 5 m höjd typ utan att de skulle gå sönder. vi lyckades me de.
mat sen, redigt liten matsal :O träffa även jeppe som går barn & fritid. :)
då känner man en till (y)
hotellet sen, jävla väg att gå.
Prova kläder & lite sånt.
Sen gick jag ti skolan me en tjej från klassen för jag skulle hämta cykeln.
handla me mams. orka nt träna idag. rätt synd att de va sista uteträningen :/ menmen...
slutar 12 imorn! gött som fan!
det kommer dock aldrig bli som förr...



´J







Kommentarer
Postat av: Melinda

2009-08-23 @ 09:14:30
Postat av: Melinda

Yepp, sandåker är ett avslutat kapitel. :D Det är jag glad över. Jätteskönt att börja om på nytt tycker jag! :D:D

2009-08-23 @ 09:15:32
URL: http://mehlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0