hejdå 2009 hej 2010 mitt år

hejdå 2009 hej 2010

ja jag antar att 2009 ändån var ett ganska bra år. I början av året var vi ju i österrike och senare i stöten (sälen) Man träffa ju på såsätt gammal folk från året innan och även en del nya människor, jag saknar skidorna och längtar till april då vi åker upp till stöten igen, dock blir det ingen österrike nästa år (2010) eftersom vi satsar på en solresa som förhoppningsvis, & som jag såklart hoppppas kommer gå till Dubai med kusin i oktoberdraget. Jag vet looong time men ändån.

 i mars /april besökte jag också gymnasiet som jag går på för sista gången innan jag fick reda på att jag skulle börja där själv. Folket där som man nu har kontakt med , som jag aldrig trodde jag skulle få kontakt med , ja världen är märklig.
'
Maj,juni ,juli flöt väl på ganska bra, avslutningen & sista dagarna i 9,an på sandåker, med den gamla klassen .
Jag vill tillbaka dit en sista gång, uppleva en dag till på det gamla sättet, jag vill verkligen det, det var verkligen bra på den tiden. Det är fortfarande vääldigt bra men liksom , jag gick verkligen med underbart folk.

Efter att skolan slutat åkte vi till stockholm några dagar där vi umgicks mycket med sabina  & the family.
jag minns hur vi låg vakna hela natten i princip för den jävla sopbilen. -.- x)
sen vidare till norrköping med lisa & the family.  2 roliga dagar där ,sen blev det hem för att jag fyllde år typ 3 dagar efter :) 
födelsedagen var bra & nästa resa för min del blev till danmark med simmet, underbar vecka verkligen. Glömmer aldrig när john fick parkeringsböter på ca 750 svenska... jag vet ..de var mycket x) & när han körde fel väg hem bara för att komma först. ja veckan var GALEN. & killen i affären... pinsamt
första dagen så såg vi honom vid stranden och vi tänkte äh han fattar inte svenska , så vi prata liksom om honom osv o sen visade sig att han jobbade i affären och fattade till 90 % säkert ALLT vi hade sagt...
vi skrattade en del åt det & vi gick INTE in i affären så ofta efter dedär...

Sen börja skolan & sen har livet bara rullat på :) love!
hoppas att 2010 blir ett lite gladare år.. men ja året var  rätt bra i dom glada dagarna :)
de va mitt 2009
:)
//juliaanjert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0