juliaa'

7/12-09

äntligen hemma:) skittrött x) natten var hemsk och väldigt orolig och jag vaknade säkert 7 gånger miinst. :( & ucsh sån lång dag de har varit idag på nått sätt. & det är typ redan mörkt ute.... prov imorgon, inlämningsuppgiften ska va klar till imorgon, har vi någon koll? nej  ! de känns inte bra :( hoppas bara jag nt gör bort mig fullständigt..
som sagt,skoldagen har varit ganska lugn, dock är jag skittrött nu , men de kan ju bero på hälsan också som inte är på topp.
Alltid så kul o va med mina kamrater i skolan, dom är allltid lika glada & halvtpositiva & ibland jättepositiva & även negativa.
idag var vi även på strandpaviljongen & kolla eftersom vi ska vara där på praktik i vår :),vi kommer även att vara i nilsholgersson på kvällstid & danny´s corner. dom slänger ju redan ut oss i stora restaurangen. Tycker de e fett eftersom det känns som om vi nyss började- ganska sjukt ändån.



snart iväg till stallet o så:) skulle nog ha travolta idag igen verka de som, hoppas han går likafint som sist på dressyren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0