juliaa' 8/12-09



nu sitter jag här på hotellet och ja... lite segt är det & trött är man... kallt är här också.. :( & vi ska ha prov idag...  usch ..
sen ikväll drar man in till stan för bl.a träning till lucian på söndag :) Hoppas vi får ha ljusen tända idag. så jävla värdelöst annars x)
Ska bli rätt skoj o se hur dom små klarar av de. När vi äldre simmar sakta som fan så simmar dom typ sitt fortaste x) så det jobbigaste är ju egentligen för oss som nästan måste stå stilla hela tiden o vänta på dom små o de får ju inte bli köer heller,det ser bara fult ut då osv.
men alltid lika skoj.
jag kommer ihåg när jag var med första gången, så liten man kände sig då :s
då fick man liksom stå på det grunda i början och inte trampa vatten som man gör nuförtiden. tiden går fortare än vad man tror.

nej nu får jag blogga mer när jag kommer hem för nu fortsätter tydligen min lektion.
chaochaooo :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0