juliaa'2/12-09

2 december.
det är frost ute, det är vitt , det är vinter!

idag har jag varit riktigt duktig tycker jag som både fixat klart engelskan ,matten och sverigesbästahotell-projektet. Har bara lite kvar nu på min egen restaurang, men känner ingen panik längre eftesom jag fixade engelskan som inte ens var påbörjad och stor del av det andra projektet. (Y)
idag fick vi reda lite på om julavslutningen osv. Den 13,e kommer förmodligen dom små från dagiset brevid att komma och sjunga för oss:)så sött! 
& även käka lussebullar o sånt gott:D & sen den 18,e blir vi bl.a bjudna på smörgåstårta,mums!
Börjar tydligen 9 den dagen också & slutar vid 11 :D gillas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0