mitt 2009

Januari

ja i januari händet det väl inte något speciellt mer än skolan & lite sådant.

Februari

Även i år var vi i österrike och det var väldigt roligt & med massssssa snö. Upp till mina knän.
Mitt & lisas snack i liften- glömmer aldrig ! :D haha

Mars
Min fina kusin blev 19 år och ja det blev mest skola under denna månaden.

April
En resa till stöten med Landskrona skiclub för att fira 30års jubileumet bland annat och såklart för att åka skidor. Väldigt roligt folk och väldigt bra dagar. Även ett år sen Roy dog...  Lärde även känna en väldigt rolig grabb denna månad.

Maj

Kusins konfirmation i slutet av maj. Vissa blev 17 år, andra 15 . Min mamma fyllde också år och det sista inom skolan gjordes även denna månad.

Juni
all avslutning med skolan, fotbollen, maskeradbrännbollen, klasskampen, käka pizza på cittadellet med klassen,avslutningsmiddagen. Även sabinas & simons studenter.

Juli
Tog en roadtrip till stockholm bland annat & hälsa på kusin. haha natten i lägenheten,ingen jävel som kunde sova. Båtturen på 6 timmar typ, sen blev det norrköping med lisa, vi badade i typ isvatten & ja jag har bildbevis på att lisa iaf tyckte det var äckligt kallt. Jag själv blev också 16 år denna månad. LANDSKRONAKARNEVALEN IN MY HEART! <3 haha alla reaktioner! haha

Augusti
Simon blev 19 år, lägret i danmark, underbar vecka!  rixfm.

skolan började också som var helt nytt för mig.

September
the school & rixfm , & nrj in the park tror jag.

Oktober
skolan , körslaget

November
en lite jobbig månad, vissa vet varför andra vet inte. Mycket med skolan, öppet hus & lite sådant.

Även körslaget-på nova.

December
Lucian på badet, träffat nytt fint folk :) .fortsättning kommer................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0