nu..

sitter jag är och tänkte slänga in ett inlägg eftersom jag inte har något
vettigare för mig att göra.... Sitter och kollar bingolottos uppesittarkväll men
hör knappt något eftersom folket här sitter och snackar som FAN och gnäller själv att lotta
själv snackar för mycket....  -.-
ajja grönwall skulle vara med :) det gillas!
& imorgon är det julafton, :D ska lägga alla fina julklappar under granen
imorgon bitti förmodligen.
får säkert mycket fint :) kommer nog att slänga in lite bilder på det sen också ! :)

idag har jag bara varit lite med kusin i morse. Sen städade jag faktiskt mitt rum och
sedan somnade både jag och pappa på soffan .. (A) myyys!
har också haft tid att färga mitt hår idag :) samma som sist när jag färgade.

sen imorgon blir det som sagt mys o fix på morronen, sen kalles jul på svt. o sen kommer folk  :D
god jul på er alla!
//juliaanjert





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0