MÅNDAG 9 feb




Goddagens!  aa mitt inlägg ska då först handla om mello som då var i lördes .

Nina Söderquick - Tick Tock
Jonathan Fagerlund - Welcome To My Life
Shirley Clamp - Med Hjärtat Fyllt Av Ljus
Scotts - Jag Tror På Oss
Emilia - You`re My World
Alcazar - Stay The Night
Caroline af Ugglas - Snälla Snälla
Marie Serneholt - Disconnect me


dom jag tyckte var bäst var jonathan & Scotts. Alcazar var också bra!
men liksom caroline af ugglas...asso låttiteln säger ju allt! skaffa hjälp eller något.. ursäkta men vad var dedär? :S
& röstningssystemet....fatta ingenting av de & man fick ju knappt tid o rösta :S liksom.. det var mkt bättre förra året men de e ju klart dom vill ha in mer PENGAR.
jaja nog om de.

Idag har jag inte gjort ngnting i skolan känns de som.

hade möte i morse & som sagt, det märktes att det var måndagsmorron.. sen tvinga pelle oss att sitta kvar 10 MINUTER PÅ EN LEKTION -.- inte lönt ju..jaja & sen börja elena tjabba ba för att jag inte visste vad som hade sagts.. ja e väl ingen jävla lärare ? :S
jaja nog om allt så länge ;)




Puss & kram <3 /J.
 eriksegerstedt .trorja xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0