Goddagens!!:D ...



Goddagens!!:D
idag fick man ju värsta vår feelingen hur grymt som helst ju & ja jag vill ha sommar nuuuu 
förra sommaren var nog min bästa & visst ha rman höga krav men inget når upp mot 2008
                                                                                                     som var ett av mina bästa år!       eftersom jag inte har mkt   o skriva kör vi en dagens

dagens;

låt -running away-Danny

klädsel - mysbyxor & t-shirt

dusch - igårkväll

frisyr - knut

händelse - skolan ..

vill ha - SOMMAR!

tråkigaste - skolan..

roligaste -  öhmm... jadu..xd

köp -  -

godis - -

humör - glad &  trött 

lycka - --



 






Puss & kram 

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha matte & danny (y)

2009-02-24 @ 19:57:50
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0