friday





jag är svinförkyld & det är heeellllg!
'
idag hade vi först IUP- då det blev brandlarm. -.- tänkte såklart inte på att ta me mig jackan så stod & frös -.- & ja de kunde haglat robin  &  sen gick vi in igen & hann bara va inne i 3 min innan larmet sattes på igen. tog på mig jackan denna gången & hann bara ut innan vi skulle in igen -,- det var typ det IUP-passet

sen hade vi styrka på idrott! många av övningarna är väldigt bra att göra hemma nu inför österrike :) & ja annrs oxå. det var väldigt roligt faktiskt!  skönt att bara träna styrka utan att anstänga hela kroppen

& sen var det spanska & ojojoj va vi arbetade.... (A)  :) blev massssssaaa snack xd haha & sen No . satt på torget & arbetade :)

så de va min dag :) ha de bra!
Pusss <3 //Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0