la tisdag

 

det får la bli en bild på saucedo idag då :) jag saknar honom faktiskt..<3


''go i dansen julia'' haha jag önskar jag var lika positivt inriktad som du matilda :)<3

aja
idag slutade man 12 eller ja 10 i tillomed.
idag har vi bara haft svenska -.- i morse kom dom & sa att ett häfte som handla om dikter som vi skulle lägga åt sidan skulle lämnas in IDAG ....:O öhm jag hade gjort 1 uppgift typ eftersom jag varit sjuk också.. liksom huh.. aja fick lämnat in skitet också..
& på NO:n har vi börjat me nytt område fast vi inte är klara på det förra :S  liksom .. låt oss bli klara innan! & nästa vecka börjar nationella.. jaja när jag kom hem fick jag 3 svar av ola . aldrig fel liksom :)
sen var jag ute med milou ett tag. Puss  & kram
//JULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0