försenad?



goddagens gott folk :)

lock för örat har man :S helt konstigt.. hoppas de försvinner snart ..

Idag så fick vi först reda på att vi slutar tidigt imorgon :) <3
& sen så fick jag ny sandåkerpärm --..-- jag behöver fortfarande nya papper inte en hel PÄRM UTAN papper..
-.- & sen har vi DANS på idrotten..-.- suuck

aja & sen på median börja jens skälla på mig & babbla om att jag var 15 min försenad till lektionen.. liksom eh jag har elena ? bild hos elena ? jag behöver en dator ? XD
asso noll koll!
'
stallet ikväll dådå:)


& igår så kopplade bara pappa ihop de nya till TV:n.. hände nt ett skit så finns som sgt inte mkt att skriva om de !
// JULIA


Kommentarer
Postat av: matilda

go go julia i dansen asso :D

2009-01-26 @ 19:03:35
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0