diggiloo 2009

aa måste skriva först att jag blev veckans blogg på matildas blogg. :)

ons:
sola,hämta marina vid halv 5:) stack till skurup:) marina ba shit där är sebastian krantz x) hahaha
sen hitta vi även adina & janni efter ett tag:) sen skulle mojje uppträda för alla barn, inkls adina & janni medan jag & marina satte oss för att vara sociala mot maten ist :)
sen skrev vi plakat, då janni börja fråga om sånt hon nt får veta B)
halv 8 börja de , & tomas petterson- VILKEN MAN! hahhahaha så jävla rolig! hahaha
''min 16 åriga son som är 16 år skulle ha nya möbler'' hahahahhahahahaha skratta så jag höll på o dö.
''städa ditt rum, och? ,damsuga? ,lol,slutar meningen här? ''
 HAHAHHAHAHHAHAHA
(Y)
riktigt bra show ! värt pengarna !
sen på signeringen så fråga brolle marina va hon hette o hon ba marina, så skojja han o sa marika, o marina ba MARINA! hahaha x) sen fick brolle stå ut me adinas snack om att hennes kamera hette klas osv. han tyckte nog de va jävligt kul x)
sen ola , som kände igen oss & som klarade att lista ut mitt namn :) '' de finns ju många namn på j, som juliana & julanta'' som vi skratta X) & sen kalla han marina för mariana ! hahahahahahhhaah
han är härlig!
& janni o adina , jag gilla nt er i kön :( hahhahha B) nt lägligt snack där hörni!
& jaa jag älskar mina två rosa moln ;)
min bild på mig & ola & bilder på mig & sötnosarna, dock var nt janni me på nån , kommer när jag fått dom av adina ;)
 

Kommentarer
Postat av: janni

MOHAHAH mitt snack var bäst ;)

och BROLLE ÄR BÄST!

2009-08-08 @ 22:52:29
URL: http://glife.com/janni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0