has vuelto arriba y abajo de toda mi vida






igår första juli var verkligen en bra dag faktistk:D
fick reda på att jag kommit in på mitt förstaval & yess säger jag bara :) man var ju liite orolig faktistk att det skulle gå åt skogen med det. Men hey här kommer jag :)




igår sov även sabina över hos mig & när vi vakna höll vi på o dö av varmeslag. käka frulle & sen poolen hela dagen lång typ! riktigt gött. Nästan 27 grader i den nu om de inte är de tom :)

blir kanske k-stad på måndag också! :D hoppas hoppas!
nej nu ropar kylen! :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

du kommer nog att få det bra på Selma tror jag ;)

2009-07-11 @ 16:16:44
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0