du vände upp & ner på hela mitt liv

en dag som denna består så klart av måååånga dopp !
mamma ringde för att väcka mig vid 9 i morse men tro de eller ej jag gick upp 11 x)
drömt så satans mycket inatt -,- massa om skolan , våra sista dagar osv....
jag antar att jag saknar de lite. alla skratt, allting

skulle till tandläkaren 1 & 20 min senare var jag hemma igen  X)
mamma körde & istället kom sabina.
& ja vi älskar vaatten!
vi ska bada innan vi lägger oss också! gaaaaaaaaalet gött :)
 
imorgon ska vi förmodligen göra samma sak om de nt spöregnar eller så.
kanske stan också eftersom jag inte har nån träning. jäkla gött eftersom läget me mina naglar inte är så bra precis.
-.-

jajja i veckan kommer förhoppningsvis mitt svarsbrev från gymnasiet. rätt nervöst faktiskt , & bara för att jag är jag så vet jag att de typ är 80 % chans att jag kommer in så sitter jag ändån & tänker vafan gör jag om jag inte kommer in...


hoppas ni har de gött i väärmen ;)
gonatt /J


Kommentarer
Postat av: melinda

Jag vet också att det är stor chans att jag kommer in, men jag är typ jätterädd för att inte göra det. :o Kommer avlida om jag inte kommer in. :(

2009-07-01 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0