last friday

Tjena!
jooo då va de sista fredagen på sandåker.  känns helt konstigt egentligen :/
Dagen bestod av 2 filmer och brännboll på idrotten. Vi såg på Taken och en annan film. Taken va rätt bra faktiskt.
Som sagt spela brännboll på id o de va massa kul! :) vissa var lite väl taggade och man fick bl.a inte slänga ner racket i marken och vinne träffa aldrig bollen så han blev sur o slängde ner racket i marken så alla i mitt lag börja gnälla om poäng som vi skulle ha ;) sen la han ner den fint i fortsättningen x)

sen stack jag o mamma till centersyd för att handla studentpresent till simon ;) jag bytade även min tröja som där va hål i och köpte också ett linne ;)
 Imorgon finns jag på citadellbadet;) så smsa and call me!





Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Det var så lite så. du hade visst större bredd än vad ja hade ser ja. de går ju att göra den större om du vill ha den större ;)

2009-06-05 @ 21:53:51
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Deniesé

sv: inte ens via photoshp tänkte ja mest på? då är de ju bara att dra ut den typ. :P

2009-06-05 @ 23:35:09
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0