ugp3 landskrona

igår stack jag in till badet vid 3 tiden & sen på kvällen stack vi hem till lisa eftersom jag skulle sova där :)
sen kolla vi film typ halv 11 x) haha. & jag vakna typ 7 gånger inatt.  upp vid 7 , frukost & sen cykla till badet me all packning x) inte lätt för en klen cykel. ajja vi kom dit hela & jag skulle jobba som funktionär hela dagen. Fått riktig bränna & man är lite röd om axlarna & lagom röd i huet :)  DE SVIDER -.-   men vi gillar brännan.
vi cykla även ner till cement & bada o sola:) & lollo trilla me cykeln i backen påvägen hem x) bra jobbat ! (N)







ska väl snart krypa ner i sängen eftersom jag är tröött.


Kommentarer
Postat av: mathilda

JULIA ÄR BRÄND o) haha <3

2009-06-29 @ 10:26:31
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: mathilda

JULIA ÄR BRÄND o) haha <3

2009-06-29 @ 10:26:32
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0