20 mars tvåtusennio

Yoo!

Blev skitglad när jag såg att jag dimpat ner nårra kilon från förra söndan:) fortsätt så (y)

skitfint väder är det också! det är precis som om det är juli månad & man ska ut & grilla & mysa. Jag längtar till sommaren! Imorgon kommer pappas syrror hit & kusse Oliwia som jag inte träffar så ofta tyvärr & simon kommer :)
Sarah & Wilma kunde tyvärr inte komma eftersom dom va hos deras pappa.

& sen på söndag ska vi på kalas hos Roland som fyller år:)  & en vecka efter de blir det hej EMD:) dom kommer ju till malmöö ! :D bilder kommer väl imorgon eller på söndag ;)
/j


Kommentarer
Postat av: Adiiinaa

du är söt & jag saknar dej massor!

2009-03-20 @ 21:33:40
URL: http://marinasprinskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0