Goddagens...








Goddagens! 


  Hårt & meningslöst ? jo tack

först så satt vi i Dössas sal för att dom skulle snacka om de me Camillas nycklar. Klart de e allvarligt om ngn stuler en nyckel som går till alla lokalerna på hela skolan :Så de tog typ hela morronen innan dom fick veta vem de va & Camilla fick tillbaka sin nyckel, men asso hur jälva töntigt äre inte att ba sno en nyckel utan mening? :S jaja de va kul att se Camilla glad sen igen. 

sen hade vi NO & vi gjorde sista labben & fick reda på att vi inte har ngn No imorgon så de blir väl kanske sluta tidigare? 




äro på att sluta tidigt så va både trä & syslöjds grupperna i samma situation, att vara utan lärare & inte kunna jobba. men killarna fick gå hem medan vi skulle sitta där & inte göra ett skit:S liksom & de ska kallas rättvisa. Ryck fick vi & sen fick HKläraren också ryck! damppp!!



jaja imorgon äre nationella prov & jag är verkligen inte pepp. Känns som om jag kommer misslyckas ganska duktigt! 

hoppas de går bra iaf!  Blir film imorgon mem hoppas dom tar ngn bra den här gången.


de snöar ute :S  jag vill ha SOMMAR NUNUNUNUNUUUUUUU



jajaj på lördag drar jag nog in till stan för att kolla seriesim. vi får väl se & sen kommer Sabina hjärtat <3 



/J
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0