tisdag



Tja

okej jag stör mig på en del lärare i skolan. hur ska dom ha de? är de så eller är de inte? inte vårt problem att lärarna har problem me reglerna & sen skyller de på oss. En säger de ena & en säger de andra, hur fan ska vi veta?
fuuuck it!



ursäkta men jag blir så förbannad för att dom aldrig kan enas osv.

jajja nog om de. får klaga imorn.

Kort dag idag i skolan & de var tråkigt. Skrev bara backpackern o. så. Sen när jag kom stack jag ut & SOLA:) som jag sa förra veckan att om de va fint väder skulle jag ut & sola & som jag lovade mig själv så blev det en kort stund ute på madrassen. Blåste dock som fasen men de tog & jag fick redan lite färg. man ska börja i tid (Y)
Jag är fortfarande riktigt stolt över Birk . Så fint han gick igår! Efter massa gånger med bråk & hårt jobb så lyssnade han äntligen på mig. 
haha nu snöar de ute :S lite overkligt att jag låg ute & solade innan xD haha menmen!
skriver kanske nått nytt sen :)
Puss & kram  /J




''What about if that was you '

Tänk på de nästa gång innan du gör de!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0