Hej!

varför inte slänga in ett inlägg när man inte har bättre saker för sig egentligen.


stack in till stan imorse för att det var fotbolls turneringen för 9;orna. Vi mötte västervång & kunskap & herregud sån idiot till domare :S liksom man ska döma rättvist va? Vi vann en & förlorade en. Som domaren bröt matchen mot kunskap för att det var mkt snack på planen eller nått :S men vi vann den matchen iaf!

sen sprang vi genom halva stan typ till bois hemmaarena för att kolla på finalmatchen mellan vv & asmundtorp som vv vann. Träffade även Jesper igen :) han var sig lik faktiskt

så just nu

sitter jag mest & funderar varför allting ska vara så svårt. ex kärlek, att kunna ta mod o berätta för ngn vad den personen betyder för en. Modet saknar jag, styrkan saknar jag & självförtroendet saknar jag. Det kan bli bra som många tror & som jag själv hoppas på, att turen ska komma nu när man äntligen börjar om helt på nytt eller så krossar dina ögon mitt hjärta........   :/

jag behöver kanske tänka om? jag behöver kanske förändra mig... hur ska jag veta när jag aldrig får nått svar.?







Kommentarer
Postat av: melinda

Ja, det du behöver förändra är din inställning till sånt. Varöfr itne ta chansen liksom? DU kan inte få mer än ett nej, sen är det inte värre ju. Ellerhur?

2009-05-28 @ 14:59:50
URL: http://melindaelize.blogg.se/
Postat av: linnéa - music productions

håller med melinda, du borde ta chansen, det är nu eller aldrig. DET kommer höja ditt självförtroende OCH ditt mod om något. Lita på det.

2009-05-28 @ 21:23:41
URL: http://linneahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0