att få se ditt leende gör mig så glad


do u still think of me like i think about u
do u still dream of me cos i cant sleep without u
tell me if time should make a change
then why do i feel the same
your love has got me addicted
said i dont know
when im with a chick and hittin it girl i call your name
said i dont know
when i be with somebody else i push them away
tell me if time should make a change
then why do i feel the same
i know i gotta move on but im so addicted to you
_______________________________________________________________________________________________________________
idag har jag mest snackat och räknat lite matte. Jag & angelica följde även en 9,a till hotellet.
sen utvecklingssamtal som gick kanon. blev lite förvånad faktistk men japps det var bara positivt hela högen. blir dock ingen träning idag pga att armen fortfarande gör äckligt ont & att jag knappt kan röra den -.-
fredag imorn, får väl se vart dagen för med sig
va rädd om er!
//Juliaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0