j;

hallåja, då var det helg igen! :)
har varit hemma idag också, mamma väckte mig vid halv 8 & gav mig
lite frukost.  Jag somnade igen och vaknade vid 10. Gick & la mig i soffan
och kollade på tv. Sen har jag bara fixat lite hit & dit :)
Sen vad som händer i helgen får vi se:) ska iallafall kolla på jacka
till mig eftersom jag inte har någon som är varm & hel :) jo en men den
är inte lång nog utan duger mer som extrajacka;)
Sen om någon vill hitta på nått är ni så välkomna så :)
Snart är det jullov också :) riktigt skönt och då kommer bästaste hem <3


Kommentarer
Postat av: mathilda

och på jullovet hoppas jag att få komma ner till dig (a)

2009-11-20 @ 17:33:05
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0