juliaa'

.
The world comes to life
and everything's right
From beginning to end
When you have a friend by your Side
That helps you to find
The beauty you are
When You'll Open Your Heart and..
Believe in
The Gift of a Friend

har hemstudiedag idag också, riktigt skönt, man kommer ju inte att orka gå upp imorgon.  tur att det är fredag vilket betyder en kort skoldag.
ska bara skriva lite på arbetet sen tänkte jag gå ut ett tag och rensa tankarna, det är alltid bra.  ikväll händer det väl inte så mycket tyvärr ,fast man vet aldrig ju.
sen i helgen blir det ullared på lördag, kolla körslaget & sen vettifasen på söndag.
Tänkte cykla upp till min gamla skola och se hur det ser ut där nu , helt sjukt att det var ett halvår sen minst man var där sist... :/ helt sjukt ...
man saknar det lite, att bara få gå tillbaka till den gamla goda tiden .
det skulle vara kul att bara få uppleve EN lektion till på det gamla sättet, med dom gamla klasskamraterna, med dom gamla lärarna som man blev lätt sur på ,fast nu saknar man faktiskt dom .  Vissa såg man ju faktiskt i ca 10 år. 
Visst man blev less på alla mattelektioner och nolektioner men det hörde ju liksom till, för nu efterråt inser man att det var ganska kul ändån med dom där tråkiga lektionerna.
men den tiden kan ju inte vara för evigt och jag är glad att jag hamnade där jag hamnade,träffade folket som jag gjorde, och även...............................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0