juliaa'



30 saker du inte visste om mig


1
. Jag är fruktansvärt rädd för höjder
2. När jag blir nervös brukar jag oftast börja smådarra.
3.
Jag tycker inte om skräckfilmer
4. Jag har hjärtfel
5. Jag har fobi för trånga utrymmen
6. Jag kollar nästan aldrig på serier som vänner och gossipgirl tex.
7. Jag tycker om att rita
8.  om jag inte hade gått HR så hade jag antingen gått samhällslinjen elelr någon form av estet.
9.  Jag har simmat sedan jag var 6 år gammal
10.jag har kollat på alla säsonger av idol 
11. Jag älskar att tänka nya stilar/outfits till mig själv och till andra:)
12. Innan hatade jag att prata inför folk
13 jag vill ha en bror

14. Jag är otroligt lättskrämd
15. ¨jag gråter väldigt sällan
16. Jag har EXTREMT svårt för att visa mina känslor
17. Jag äter inte godis:)
18. jag älskar att bära fina klänningar,kjolar och högklackat.
19. En viss människa får mig alltid att le och jag är så tacksam för att jag har dig
20. heter emma i mellannamn
21. jag är kass på att flörta
22. Jag vill vara längre
23. Jag har bara varit kär 2 gånger i mitt liv
24.jag hade väldigt ljust brunt hår när jag var mini :)  
25. jag har en kusin som många tydligen tror är min bror ;)
26. Jag har skrivit 5-6 låtar men dock inte spelat in dom. får väl göra det också.
27. Jag är världens BLYGASTE och är gärna tyst på kalas när det är folk jag inte känner så bra.
28.jag har sämst självförtroende.
29. Jag sjunger aldrig inför folk:)
30. jag ska bli smalare tills jag tar studenten ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0