juliaa

üppdatering om helgen kommer imorgon eller när jag orkar med det.


Vad..vem..?

Exakt ålder? 16 år o pallar nt räkna dagar
Var bor du? skåne
Bor tillsammans med? mamma o pappa 
När tog du studenten?tar studenten 2012
Något jobb? nej
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit idag? Frukost, middag
Dagens smink? lite puder bara
Dagens roligaste? jadu...
Har du många vänner? Jag har dem bästa!
Hur många har du kysst? de vill du veta va;)
Har du pojk-/flickvän? nej :/
Vem pratade du med i telefon senast? öhm...jadu..
SENASTE..
..gången du spydde? ett bra tag sen
..gången du grät? öhm.. bra tag sen de med
..pizzan du åt? cappricosa
..gången du var i Göteborg? förra året
..gången du var i Stockholm? somras
..gången du var full?är alltid nykter;)
..personen som såg dig gråta? vet inte

VEM..
..vill du kyssa nu? haha vill du veta va;)
..vill du sova bredvid inatt? Samma som ovan.
..ska du träffa imorgon? min fina klass o tjejerna i stallet 
..sjöng du senast för? mig själv
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Haha, som om jag säger de här:P
..förtjänar att dö? Ingen.

VAD..
..vill du helst göra nu? vet inte
..vill du ha nu? ja ha ett långt trevligt lov med fint folk hade nt vatt fel:)
..längtar du till? lov
..är det bästa som hänt dig? massa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0