J'- tiden är läskig

satt & funderade på att snart är det november så är det typ
ett halvår sen man slutade 9:an och lämnade det bakom sig.
tanken på att man snart gått halva 1,an,det är sjukt att man
gjort det redan, det kändes som om vi började igår,vart tar
tiden vägen? jag minns fortfarande tillexempel den där dagen
för snart 1 år sen, (ett inlägg om det kommer att komma när
det är det aktuella datumet) hur den dagen kunde förändra så
mycket.det påverkade så mycket, mitt gymnasieval,jag var så
säker då, men även mina känslor, det var precis som om den
dagen sa till mig att börja om och glömma allt annat gammalt
jag kommer alltid att komma ihåg dendär dagen, men även så
kommer jag alltid att hata den på något sätt, men utan den hade
saker och ting aldrig blivit såhär.

              att det kunde bli sådär, sådär som jag sa att det aldrig skulle bli....



Kommentarer
Postat av: Johanna

förstår din känsla fullt ut! tiden rinner iväg och man minns vissa dagar som förändrat mycket, både positivt och negativt...

men glöm inte att allt negativt som kommer har alltid en positiv sida också :)

2009-10-26 @ 21:34:34
URL: http://illmebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0