Julia' du förändrade mitt liv

Dagens schema bestod av s-tid & idrott. Rätt nice me att man får lov att vara i gymmet nu på idrotten:D
marika(min sv/eng -lärare) hade sin eller ja vetefan vems men en söt unge på 2 bast med sig & efter 5 min börjar ungen skrika & mitt huvud går i kras x) jävla småbarn ibland asso !
han tyckte även om att bichblicka marcus x) hahahaha
de va helt tomt idag också X) ahahah tomt me 2;or & tomt m 1;or. alltså allmänt tomt !

hem, tog en varm dusch! sen ikväll blire idol, hoppas erik,erika & Gabriel går vidare!


'' för snart 1 år sen, förändrades mitt liv på två sätt, ett sätt som jag kämpar med, ett sätt jag trodde var omöjligt,
sen den dagen vändes allt upp & ner''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0