-

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - avsluta 9,an och började 1,a ring
Vad hade du för hårfärg - mörkbrunt
Hur lång var du - 1,65 cm
vem var du kär i - tänker jag inte berätta ;)

Hade du nån Pojk/flickvän - nej. :(
Vad brukade du göra på fritiden - häst, vänner, simning , tävling osv.
Vilka umgicks du med - my best friend och några andra.
Var allt Bättre då - en del var väl
Skulle du vilja gå tibx dit - ibland ja.
Har du förändrats - ja det har jag nog.

Nu:
Vilken klass går du i -
första ring
Vad har du för hårfärg - mörkbrunt

Hur lång är du? - 1,65 typ ff
Vem är du kär i - don´t tell ya

Har du nån Pojk/flickvän - nej :(
Vad brukar du göra på fritiden - rida,, sova, tråka...  typ i den stilen, ska ta tag i simningen med.
Vilka umgås du med - nästan ingen... men antar att de är samma personer som förr

Hur ser du ut - ful kort mörkhårig tjej?

Har du:
Kysst någon -
yes
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - no
Ljugit för en bra vän - no

Svikit någon - ja ..kanske

Vem:
Skrev du senast till på msn -
adina
Kramade du senast - vet inte
sov du hos senast - sabina
Vill du vara just nu -någonannanstans.
Ringde dig senast - hm... dont know

Vad:
Drack du senast -
cola (8
Köpte du senast -  hrrm .. en tröjja tror jag
Gjorde du igår - lagade mat med föräldrarna och sov?
ska du göra imorn - inte ett skit
Vill du göra just nu- jadu, det säger jag faktist inte.
Åt du senast - glass

Är närmast dig som är rosa - en vas

Kärlek :
Du är kär nu -
  ja.
Du har sårat nån så den började gråta - nej det tror jag inte.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - njae

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
japps.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra -  ja
Jag har smygit ut utan lov - no
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - no.

Jag har en hemlighet som ingen vet om - yes.
Jag har fuskat i ett spel -  no
jag har struntat i ett prov - no.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
ja, tyvärr.men dock inte med mening med det har hänt
Jag har druckit alkohol - yes.
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - njae.halvt
Jag har vaknat gråtande - aa
Jag har somnat gråtande - yes

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
mm

Jag har sett någon dö - no
Någon du Har känt som nyligen som dött - ja tyvärr...



Kommentarer
Postat av: mathilda

bra lista! den kanske jag tar :)

2010-04-27 @ 21:51:42
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0