09:12 29/4-10

Godmorgon!

just nu sitter jag i skolan med något tråkigt projekt som vanligt...
Är något trött/seg och har också en aning ont i huvudet. eller det känns som det iaf.
Som sagt torsdagar är aldrig min favoritdag... förra torsdagen gick ändån ganska fort iom att
jag skulle jobba på bonellen på kvällen. Fast vi hade iofs rätt så roliga uppgifter då också.

Ikväll blir det ingen träning heller pga. min cp arm som gör så jävla ont. vakna typ 5 gånger inatt pga. det.
får nog ta och kolla upp det så jag nt har tatt sönder nån muskel eller nån led.

ajja nu ska jag väl fortsätta arbeta så man blir klar...
chaochao!



noʎ

ǝʌoן


ibland är det svårt, ibland är det saken som avgör vad det är man väljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0