27/4-10

hello my friend!

riktigt jobbig dag på nått sätt. Fick hoppa in i servisen
eftersom dom fick ogitlig frånvaro pga sen ankomst.
Hade dock knappt några gäster idag så de va chill (Y)
sen upp på mammas jobb och sen utvecklingssamtal. gick bra!

sen hem och somna nästan! skittrött blev jag.
& imorgon äre ännu en dag på hotellet, INTE GILLA !
blähh... hoppas dagen går fort !

sen två dagar till helgen, gillas desto mer !

 jo vi laga ju mat med föräldrarna igår också, riktigt kul att se föräldrarna ta tag i uppgifter
som vi dagligen (mån-tis dårå) tar itu med. kul att maten också slutade i ett bra resultat!
men nackdelen är ju att det var kväll och jag missade alltså min ridning:( red ju igen förra veckan
men ändån. måndag är det hästdag! punkt. Har också märkt att man jobbar med pga adrenalinet när det är kväll
för att kroppen inte riktigt vill. märkte det på bonellen med. det var riktigt jävla najs när man väl kom igång.!

ja föräldrarna tyckte det var kul så nu tackar jag för mig

/J.A


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0