(:

Namn: Julia
Piercingar: öronen
Tatueringar: ingen,
Längd: kortirocken, 163/5 ?
Skostorlek: 38 /39 
Hårfärg: mörkbruuuun
Är du kär i någon: yes i am
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
Tänker du på självmord: nejnej
Tycker andra att du är attraktiv: nej jag vet inte
Dricker du alkohol: oftast inte
Använder du droger: no
Röker du: no
Vilket shampoo använder du: olika,(:
Vilken parfym använder du: olika
Vad är du rädd för: spindlar mörker, trånga utrymmen & döden
Gillar du att tvätta: haha nejtack
Gillar du Berg-och-Dalbana: jag och balder = NEJ

SENASTE..
Film du hyrde:
jadu...
Film du köpte: ehm vet inte
Låten du lyssnade på: Justin Beiber- one less lonley girl
Låten du hade på hjärnan: samma som ovan & baby
Personen du ringde: hm...;)
Tv program du tittade på: parlamentet
Personen du tänkte på: skriver jag nt här ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
yes
Gråtit över en flicka: nej tror inte det
Ljugit för någon: tyvärr i nödfall
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  typ 3 
Gånger ditt hjärta brustit: för många
Hjärtan brustit på grund av dig: ett kanske
Tjejer du kysst: 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett antal
Ärr du har på kroppen: hm något

SENASTE..
Bok du läste:
minns inte
Personen du fick mail av: nått från fb
Personen du fick brev av: hm long tima ago..
Personen du fick sms av: evelina tror jag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: hm.... tröja bh och shorts tror jag

Vad har du gjort idag:
solat
Var det kul: no men gott
Hur tidigt stiger du upp: sent helst
Gillar du att slåss: nej verkligen inte
Vad ska du göra idag: sova ?
Är du seriös: yes
Vad är du allergisk mot: 2 sorts kvarlster, gräs o häst
Var har du ont: i min arm :(
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: no har kunnat
Favorit serie: jag har ingen speciell favorit ^

Håkan Hellström eller The Ark: hm.. vet ej
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen tror jag
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: jodå
Är du glad nu: nä,
Var du glad igår: var jag kanske
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej
Vad dansar du till: musik.
Stockholm är: en bra stad
Göteborg är: samma som ovan
Kan du sjunga: ingen aning
Mer värt än guld: familj och vänner
Spaghetti eller makaroner: båda
Ett land jag helst vill besöka: många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0