HEJDÅ! :)

DU ÄR DET FINASTE JAG HAR
FINNS PÅ MOBILEN HELA HELGEN! :)
skulle ju hinna med ett inlägg till eftersom jag inte vet om jag
får tillfälle till det imorgon eftersom jag då ska duscha, platta håret
gå en lång runda om det är fint väder ( för att gå av mig) äta, fixa med det allra
sista och kolla så man har med sig allt. Färgat håret gjorde jag ju idag så ni
får se resultat på bilderna från resan.

undra om det är folk med från i fjol,minns william o hans gäng där en kille
ramla i backen och skrapa upp hela huvudet. tyckte så jävla synd om honom
&
året innan ramla jag och slog sönder handen så kunde knappt hålla i varken
glas, bestick , penna eller nånting.  lyckat(N)
hoppas alla klarar sig i år..
menmen
ni får ha en bra helg i  det fina vårvädret)

seeya/J.A


JAG SAKNAR DIG KUSIN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0