J'

Bästa veckodagen: Fredag

Humör: idag? sådär

Är det nåt du absolut inte äter: sushi.

Kläder just nu: myskläder

Musik just nu: justin beiber

Favoritsaft: hmm olika

Dagens längtan: en pojkvän, sommar, läger om jag ska med och cypernresan

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du nåt instrument: Gitarr

Dagens frisyr: fläta

Kommer du ihåg din första kärlek: ja...

Har du några homosexuella vänner: hmm ja.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja!

Ser du på kärleken som ett misstag: det vet jag inte

Bio eller promenad: beror på :)

Dagens borde: packa.

Dagens fundering: varför jag är som jag är

Snarkar du? Nej.

Rädd för insekter? Nja, spindlar har aldrig varit en höjdare.

Vad vill du jobba som? servitris eller kock just nu eller med djur.

Chips eller godis? chips

Skriver du dagbok? Jag har ju blogg.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? nej. om öronen räknas? .

Hur många syskon har du? inga :(

Är du rädd för blod? nej svimmar bara om de blir för stora mängder

Anser du att du är stark? njae beror på

Röker du? Nej!

Snusar du? Nej!.

Använder du knark? Nej!.

Kaffe eller te? helst inget av det men isf kaffe.

London eller Paris: båda?

Favoritfärg: olika:) ljusa fina färger

Född: Hbg

Nationalitet: Svensk


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0