23 augusti

gomorron eller ja godmiddag.

börjar ju inte förrens 1 så fick iaf en härlig sovmorgon.
ja för ca ett år började jag ju själv gymnasiet. minns ju hur nervös man var
o allt dedär. kände ju ingen i min klass.
nu är det andra året. det segaste....& ja inga 3or på ett halvår... vad tycker vi om det? mja vet inte.
hade ju varit roligt om det började nån 1,a som man kände osv.
mitt sommarlov har varit bra. lite ensamt dock. Hade gärna åkt tillbaka till sturköö o bara liggit o solat och badat justnu....
fast om lite mer än en månad blir det ändån verklighet , love that! <3
och som sagt. jag har slängt den gamla kortleken nu. det är dax att skaffa nya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0