10/2-10

Tjena!
lika bra o slänga in ett inlägg nu för man vet aldrig hur skitet fungerar där hemma sen ;)
har bråkat satan nu i 5 dagar med mig.  :/ den vill väl att jag ska göra annat ellet skaffa mig ett liv helt enkelt
men iaf nu sitter jag i skolan och har jobbat med hotellrummet med marcus o kajsa och vi är inte klara än :(
alla 3 missade ett par gånger när vi jobba med det så vi får helt enkelt ta igen de nu. Inte så mkt kvar o göra som tur är men vi hinner inte redovisa idag .
Slutar om ca 1 timme! göttans!
men jao eftersom vi inte gör något vettigt och jag vet inte än vad eftermiddagen bär med sig :)
så får väl slänga in ett inlägg ikväll med.
 :)

hejsålänge!


GE MIG SOMMAR :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0