1/2-10

februari.


idag blev det först skola, skönt att vara tillbaka
roligt snack, fjantigt snack och även massa skratt som vanligt (Y) gillas!

sen blev de doktorn för att kolla så jag inte hade nån
infektion eftersom jag ff inte mår ritkigt hundra efter 2 veckor.  Om de inte blev bättre efter denna veckan skulle jag dit igen. Så det blir nog tyvärr ingen träning denna veckan heller 
:(  vi får väl se hur det känns...

ajja stallet ikväll, ingen hanna längre:( tråk som fan!
Vi får väl se hur det går nu med jennifer...
hon är ju också snäll men  hanterar oss mer som småungar/nybörjare vilket vi inte är....
vi är avancerade ryttare som vet vad vi gör...
undra om jag ska ha Fabian idag eller om jag ska byta. Men jag gillar Fabian, han är go! 
han skötte sig så bra förra veckan också dessutom. vi får la se...
hoppas alla har haft en bra måndag =)


:)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

hoppas de gick bra hos doktorn o att de inte e nå allvarligt :/

2010-02-02 @ 13:56:08
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0