8/2-10

 

Tjena tjena

:)
ber om ursäkt för dåligt bloggande men liksom jag har haft annat för mig 8) då hinner man
inte alltid med bloggningen. Men min helg har varit bra kan jag säga er iaf! :)

Inatt har varit en jobbig natt, var nog övertrött igår så jag kunde bannimej inte somna utan har mest snurrat runt och tänkt på en del saker, bl.a praktiken idag,eftersom jag skulle ju göra allting inför GÄSTER idag. skakigt.
Vakna va helt trött i huet och satte mig på en stol på hotellet vid halv 9 för att ha engelska . som jag i förövrigt hatar, fråga inte varför för det har jag ändån (som vanligt) inget bra svar på.  Alla var nog för trötta för att förstå vad marika babbla om.
Sen ut till restaurangen för att ha min praktik. Idag blev det att servera drycker och plocka undan bl.a  Sjukt trött i armen efter ett tag. och ryggen... ajja jag ska sluta gnälla men ont gör de iag x)

sen hem o nu ikväll ska de bli av till stallet:) julia gillart (y)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0